Mart, heb je dat slijm nog steeds of was het eenmalig? Wat ik heb gevonden op internet.. Eerst de vraag van iemand: "Ik heb nu dikke slierten wit/ doorzichtige slierten slijm. Weet iemand wat voor slijm je hebt als je zwanger bent. Ik kan het nergens op internet vinden. Ik heb geen tekenen dat mijn ongi eraan zit te komen. Wel kramp in mn buik, maar een ander soort krampjes." Nu het antwoord van iemand anders: "Het kan zo zijn dat er een innesteling aan het plaats vinden is. Een innesteling duurt nl een aantal dagen. Als ik jou was dan zou ik een paar daagjes wachten en ga dan een test doen en dan weet je zekers of je zwanger bent ja of nee..." Daarna nog verder gezocht: "In het prille begin zijn de golven afscheiding in de vorm van melkachtig, helder of wit slijm soms het eerste signaal dat er geen menstruatie komt maar een zwangerschap in ontwikkeling is!" Ik heb natuurlijk wel echt naar het positieve nieuws gezocht he Ik hoop echt dat het voor ons alle 3 raak is!!
Evelien: dat klinkt hoopvol! Zaterdag was die klodder die in een keer eruit kwam. Gisteren beetje bij beetje plakkerig wit. En vandaag doorzichtig slijmerig waar ik draden van kan trekken. Heb gisteren en vandaag ook steeds krampjes/ zeurderige pijn in mijn lies.
Oohh Mart ik benijd je dat je al die dingen voelt! Ik voel namelijk heeelemaal niets! Voel me echt leeg, probeer echt bijna gedwongen wat te voelen haha. Heb jij toevallig ooit zo'n kaartje gezien als die van mij? Kan er zelf namelijk niks mee!
Zo'n kaartje had ik ook in juli. Na mijn eisprong bleef ie stuiteren. Vind het nu echt een wonder dat ie na mijn ei zo stabiel is. Ik maak mezelf helemaal gek met de dingen die ik voel. Maar niet iedereen merkt wat. Mijn zus had namelijk ook geen kwaaltjes en toch echt zwanger.
Ik heb mijn temperatuur voor een paar dagen op discarded gezet. Ik voelde namelijk sinds donderdag mijn verkoudheid al opkomen. Is nu wel wat beter, maar denk dat het morgen weer helemaal weg is.. Geen idee of dat je temp beinvloed? Vervelend die kwaaltjes of juist geen kwaaltjes he! Je weet gewoon niet wat je ervan moet denken! Spannennndd
Sommige hebben helemaal geen kwaaltjes en zijn zwanger! 2 collega's van mij hebben gisteren verteld dat ze zwanger zijn en zei hebben nergens last van gehad! Ik heb ook een zeurderige pijn in mijn lies, ben ook met vlagen misselijk sinds vandaag.. Ben zo benieuwd misschien betekend het niks en hoort het er gewoon bij..
Oooh en wat zou jij nu graag straks willen dat jij ook zwanger bent he! Jij ook kwaaltjes, ook jaloers op jou! Ik wil ook zo veel voelen, maar tot nu toe niks..! Ik kijk wel elke dag uit naar mijn temp van morgen haha. Ben benieuwd weer!
Jaa idd, lijkt me wel grappig om met zijn 3e tegelijk zwanger te zijn! Hopelijk kan ik ze binnenkort ook mooi nieuws vertellen Ja ik kijk ook echt uit naar mijn temp van morgen vooral omdat hij van vanmorgen nogal twijfelachtig was. Volgens mij hoef je echt niet jaloers te zijn hoor is bij iedereen anders!
Zeker leuk! Minder leuk voor je werkgever denk ik haha Zou jij bij een verkoudheid je temps ook op discarded zetten of gewoon laten staan?
Haha mijn werkgever is zelf zwanger dus zou ze wel leuk vinden! Ik weet niet eigenlijk, zou het echt zoveeel schelen als je verkouden bent ?
Oohh dan zou het helemaal leuk zijn zeg! Ik denk eigenlijk niet dat het zoveel scheelt dat ik ziek ben geweest. Heb mn temps weer terug gezet. Ik ga denk ik wel net als jullie een paar keer testen achter elkaar, en dan kijken of mijn temp dan steeds anders is, alhoewel ik denk ik wel het liefst mijn eerste temp aanneem. Op naar de temp van morgen! Dames nog klachten, steekjes, iets?
Ja ik denk dat je deze ronde wel op dezelfde manier moet afmaken, daar zit ik zelf ook een beetje mee.. Laat de temp morgen maar heel hoog zijn, dan hoef ik me niet meer zo druk te maken Haha.. Wat een gedoe ofniet
Snappen jullie het nog? (zie kaartje) Heb deze keer 4x getempt achter elkaar: 36.43 / 36.67 / 36.73 / 36.72 Wat gaat ie omhoog na die eerste temp he? Ik had gisteravond trouwens weer dat witte slijm.. Hele dag geen afscheiding gehad en dan in de avond in een keer wit slijm dat wel rekbaar is maar er toch anders uit ziet dan bij mijn eisprong. Gek hoor.. Hoe is ie bij jullie? Ben benieuwd!
Ik hou toch maar mijn eerste temp aan want dat doe ik al deze hele cyclus dusvhet wordt helemaal een potje als ik dat ook nog een keer ga aanpassen.. Ohh Mart! Zie ik daar misschien een innesteling?? Heb jij ook toevallig nog dat witte slijm gehad?
Gisterenochtend en middag dat transparante slijm. Geen wit slijm meer. Weet niet of het een innesteling is. Heb wel wat krampjes al een paar dagen. Maar mijn temp kan ook raar doen omdat ik nu verkouden ben.
Oh jeetje jij ook al verkouden? Ik ook nog steeds, hoop dat het voor het weekend weg is.. Beterschap!! En laten we hopen dat je temp morgen weer net zo hoog is als gister, want dan denk ik zeker een innesteling!
Nou miss wel een innesteling mart! Hoop het voor je! Hier weer een flinke dip, begin bijna te geloven dat ie echt niet geweest is maar mn gevoel blijft zeggen van wel! Of miss toch zaterdag? Pfffff balen! Ik ga nog 2 weken door met tempen en anders stop ik ff om het van me af te zetten.. Miss wel een ellendig lange.cyclus