Eigenlijk weet ik dat jullie toch geen antwoord kunnen geven op mijn vraag... maar tegen beter weten in leg ik mijn probleem toch aan jullie voor! Ik heb op 27 of 28 februari mijn eisprong gehad. Een paar dagen daarna begonnen de vlagen van misselijkheid... ik moet de hele dag door eten. Het gekke is alleen dat het eind van de middag minder wordt en dat er 's avonds niets meer aan de hand is. Zoals ik er in de ochtend van overtuigd ben dat ik zwanger ben... zo ben ik er in de avond van overtuigd dat ik het niet ben.. Is het normaal dat je 's avonds minder last hebt van kwaaltjes? Het maakt me zo onzeker zolang ik nog geen positieve test in handen heb....... Liefs Daniƫlle
Ik ken het wel een beetje. De ene keer heb je het gevoel dat het echt raak is en een paar uur later denk je: nee, toch niet. Ik ga morgen testen. Want voel nog niks van m'n ongesteldheid aankomen. En heb precies hetzelfde als jij. Daarbij ook meer plassen en erg moe. Hoop voor jou dat je zwanger bent!
Meid maak je zelf nu niet gek. Je zit nog een week voor je NOD. Ja, het kunnen symptomen zijn. Maar het kan ook gewoon zijn dat je ongi gaat worden. zoek afleiding en laat je niet gek maken.
Ik hoop echt dat het raak is, Danielle! De voortekenen zijn goed, maar inderdaad, dat hoeft niets te betekenen. Misschien helpt het als ik de komende dagen flink voor je ga duimen en bidden [-o< . Liefs Simba
Ik ken het gevoel. Maar soms denk ik dan ook dat het tussen mijn oren zit. Ik wil zo graag zwanger zijn dat ik dan zelfs denk misselijk te zijn of denk gespannen borsten te hebben. Ik wil te graag... Maar wie weet. Het is te hopen voor je dat het raak is....
Het gekke is gewoon dat ik de vorige hormoonkuur na de eisprong nergens last van had.... Ik heb nooit gevoelige (o)(o) en misselijkheid komt ook zelden voor. Dat zijn voor mij wel dingen waarvan ik denk dat ik het me niet kan verbeelden... Ik probeer me ook niet gek te laten maken, het lukt me alleen niet. Hoe dichter bij NOD... hoe gekker ik mezelf maak!