We zijn al bijna een jaar bezig voor de 2de. Laatste paar maanden dacht ik elke keer zou het zo zijn? Maar op een of andere manier voel ik me deze maand anders. al anderhalve week krampjes in mijn buik en nu laatste paar dagen vlagen van misselijkheid en moe. Durf bijna niet te hopen en ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden. Of houdt me lichaam me weer voor de gek? Duimen jullie mee ?
Dank jullie wel, lief. Mijn NOD is pas maandag. Ik wacht ff met testen tot dinsdag, hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt ondanks de symptomen.
Dan lopen we gelijk danidani Die van mij is de 20 dinsdag als ik van 30 dagen uit ga. Onregelmatige cyclus maar me ei kan ik heel goed voelen. Gister steken en krampen gehad heeft enkelen uren aan gehouden en toen trok het weg??
@ kreeftje89: ik duim voor je. Ontzettend leuk als we gelijk lopen.. Het is idd afwachten ohh wat ben ik zenuwachtig voor maandag/dinsdag.. Ik houd jullie op de hoogte
Oei... spannend, zit in een soort gelijke situatie. Mijn NOD is morgen (14de). Heb last van lichte krampen die 's ochtends beginnen en eigenlijk de hele dag aanhouden in vlagen. Daarnaast heb ik een opgeblazen gevoel en last van oprispingen, ik noem het zelf een soort van 'binnenboertjes' (lastig uit te leggen). Tevens heb ik in vlagen last van m'n onderrug wat wisselt van de linkerkant naar de recherkant en soms uitstraalt naar mijn bovenbenen. Ben nog nooit overtijd geweest totdat we besloten om voor een kindje te gaan. Twee maanden geleden voor het eerst overtijd, en gelijk ook twee weken, maar dit was vals alarm. Nu afwachten of er morgen wat komt of dat ik weer overtijd ga. Het voelt in ieder geval wel anders dan de vorige keer. Hoop dat we allebei over een paar dagen goed nieuws hebben.
spannend zeg vandaag voor je Miamamma. Ik hoop voor je dat je nog niet ongi bent geworden Bedankt meiden. Hoop voor jullie ook snel raak
ik zit ook in een soortgelijke situatie, mijn nod is pas de 23ste maar ik heb sinds vannacht krampen en een vreemd opgeblazen gevoel. Men eisprong heb ik goed gevoeld de 9de. Gisteren een druppel bloed gevonden, zou het begin van innestelingsbloed kunnen zijn. Ik heb nooit tussentijdse bloedingen en vorige maand ook geen druppel gehad dus het is misschien wel een positief teken? Ik probeer ook niet te veel te hopen want stress maakt het zwanger worden enkel moeilijker maar het is toch echt wel te spannend hoor dus het lukt me amper om er niet bij na te denken! Zeker nu ik net genezen ben van een operatie aan men baarmoederhals maak ik me wel een beetje zorgen. de 21ste ga ik toch al eens een testje doen. de 22ste is men verjaardag dus het zou leuk zijn om dan een positief antwoord te hebben op men nod de 23ste moet ik toch toevallig net bij de gynaecoloog zijn dus als de test negatief is kunnen ze paar dagen later nog men bloed testen... Laat ons hopen dat het geen fantoompijntjes zijn en dat het raak is! Ik duim alvast mee voor jullie!
Miamamma ben niet nieuwschierig ofzo hoor maareee je Nod nog geen ms wanneer ga je testen Dus volgende week is het spannend voor vele nou ik duim voor allemaal positieve testjes
Veel zeg die zelfde ervaren en rond zelfde periode zitten. Ik hoop het voor ons meiden.. Kunnen we een mamaclubje oprichten .
Nog steds niet ongi geworden. Symptomen zijn vandaag wel minder alleen vanochtend wat opgeblazen gevoel. Denk dat ik pas volgende week ga testen aangezien ik de vorige keer ook twee week overtijd was en ik eigenlijk niet teleurgesteld wil worden. Weet niet of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen.
Dat zou leuk zijn danidani Miamamma: ja dat begrijp ik, wel knap als je dat vol kan houden. Ik ga in iedergeval hard voor je duimen
spannend allemaal mijn NOD is 22 oktober dus nog een week wachten om te testen en ook ik voelde de afgelopen dagen vanalles maar is nu precies allemaal gestopt iets in mij zegt dat het niet voor deze ronde is... bij onze dochter had ik voor men NOD het gevoel van ja ik moet testen want ben zwanger en was ook zo en nu dus niet...