Hoi dames, Mijn temperatuur blijft stijgen..nu 8 dpo en een 3e stijging.heb ik dan nu een trifase??weet zelf nl niet precies wat dat inhoud en ff geeft ook niks aan.kan hem ook niet vergelijken met mn kaartje van vorige maand want die zijn totaal verschillend.heb mn kaartje bijgevoegd
Als jouw temperatuur hoog blijft is hij inderdaad tri fasig, maar als hij weer daalt is het een eenmalige stijging geweest. Het hoeft dus niks te zeggen. Ik heb ook weleens een tri fasig patroon gehad, waarbij ik niet zwanger was. Het blijft dus even afwachten helaas. Ik duim voor je dat het een goed teken is
Dankjewel ...vind het ook erg spannend nu.temperatuur nog hoog dus t was geen 1 malige stijging nog 5 daagjes tot nod hihi
O dit lijkt op mijn kaartje!! ik ben zo benieuwd.. Tot nu toe alleen maar stijgingen. Spannend! Ik zal voor je duimen
Jaa heel spannend hihi thnx was jij zwanger toen jij zo.n kaartje had?? Morgen 10 dpo miss datbik morgen of overmorgen een testje waag..heb niet zoveel geduld meer nu haha
Geeeen idee, nu pas 8 dpo. Vorige keer dat ik een positieve test had heb ik helaas geen temperatuur bij gehouden... Dat geen geduld hebben ken ik. Het kost me zo veel moeite om niet te testen..!
Ohh spannend..dan zit je 1 dagje achter mij wat leuk haha Gelukkig nog maar een paar daagjes wachten!!laten we hopen op 2 mooie positieve testen