Hoeveel dagen tussen DO en NOD nodig voor Zwangerschap?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Arnoe, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Een vraagje: ik krijg een steeds langere cyclus en nu temp ik sinds kort.

Nu blijkt dat mijn temp pas een krappe week (7 a 8 dagen) voor NOD gaat stijgen. Is dat niet te kort voor een innesteling?

Het kan toch iets van 7 dagen duren voordat het eitje zich innestelt?

Wellicht een domme vraag maar ik zit daar nu ineens over in de stress. Heb ik een lange cyclus maar een hele korte LF (zo heet dat geloof ik?)

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als je je ei 7 of 8 dagen voor je ongi hebt is dat idd te kort. Dat moet minimaal 10 dagen zijn.
    Maar er zijn dames die zelfs met een lf van 8 dagen zwanger worden.

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Panter, dank je voor je snelle reactie! Als ik het goed begrijp blijft het dus even spannend. Als ik gisteren mijn ei gehad zou hebben en volgende week zaterdag mijn NOD heb zou het net aan goed zijn gegaan

Het lastige is dat Fertility Friend aangeeft dat ik waarschijnlijk aanstaande zaterdag mijn ei krijg. Dat hoop ik dus niet dat zou het NOG krapper maken :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben het levende bewijs dat vrouwen met een korte LF wel degelijk kans hebben. Ik heb de innesteling op 4 dpo duidelijk gevoeld...

Zwanger worden is een kansspel, waarbij de 1 meer kans heeft dan de ander... Dat wil niet zeggen dat je kansen met een korte LF vervlogen zijn.

HET KAN!!! Succes meis!

Deel Deze Pagina