ben een beetje in de war, ik had dag 10 spotting... ok ietsje meer maar ook geen ongi, want daar was het te weing voor, dag 11 idem met dip in temp. maar nu is mijn temp weer omhoog. Wa decht in de war, dacht eerst dat ongi gewoon te vroeg was, maar niet door zette. gebeurd dit wel vaker, zo'n temp dip met veel spotting?
... ik durf niet, stom heh vandaag was temp 36.3, nog steeds boven basislijn... maar lager. Vandaag nog geen ongi te bekennen... als morgen temp weer hoog is ga ik testen kopen en donderdag testen.
spannend hoor Jodi, ik duim voor je. wat is je basale temp? das waar de lijn staat. en er is niets engs aan hoor. aan testen, zeker niet als tie hoog blijft. hihi. als mijn ongi uitblijft en mijn temp vrijdag nog boven mijn templijn is dan ga ik ook een testje doen. heb ze al in huis, durf nu ook nog niet te testen.. tis ook nog een beetje vroeg he..
Spannend hoor. Ik hoop voor ons dat ie boven de lijn blijft en dat we over enkele dagen 2 roze streepjes hebben. Hou me op de hoogte hoor!
Vandaag 36.7... getest maar was negatief.... raar, zit nu dan al op dag 16 dpo, normaal maar 13/14 tot ongi
@ jodi: wat een spannend kaartje.. Zeker nu je temp weer iets hoger is... Het kan zijn dat je eisprong 2 dagen later is geweest.. op DC10, tenminste dat denk ik.. Dat zou je negatieve test ook kunnen verklaren.. Ik duim voor je.. @ september: bij jou ook even gegluurd.. ook een spannend kaartje... ben erg benieuwd.. Ik hou je ff in de gaten..
@ lauw, heeej dat zou ook kunnen, vorige cyclus ook op dag 10.... hou ik dat in gedachten, ga ik even spelen met FF @ september spannend zeg, hoop mooi test strakjes
@ Lauw, je hebt gelijk, ik het cervixslijm weggehaald en nu zet ie hem op dag 10, die hou ik er maar in.
had vanochtend laatste test gebruikt, tja was overtuigd dat ik dus 2 dgn overtijd was. Morgen en overmorgen hele dag werken, dus niet eerder dan zaterdag.
je maakt het dus nog spannend... Ik hoop voor je dat de duivels wegblijven..en dan moeten er zaterdag gewoon 2 strepen komen te staan.!!
hey jodi, je houd er goed de spanning in, zeg. hoop voor je dat jehet weekend posi test! hoi Lauw, jij ook al weer 7 dpo, op het wachtbankje beland. ik hou jou ook in de gaten, hoor, duim duim duim. hier een flinke tempdip gehad, dus zal wel over en uit zijn vandaag of morgen. helaas pindakaas
Hè balen meiden.. allebei een dip... bleggg.. het is ook wat, zwanger worden doe je niet zo maar.. pfff wat een stress haha...
ja ik ook, helemaal met innestelbloeding enzo. @ Sept, jij ook naar beneden, grom @ Lau, jouwe gaat weer omhoog, ja sommige knippen met hun vingers en zijn zwanger, andere moeten veel geduld hebben.
nou meiden laten wij maar de geduldige zijn en deze cyclus beloont worden voor ons geduld. haha. ik sprak vandaag een buurmeisje en die was ook niet 1, 2, 3 zwanger maar iedereen om haar heen wel, dat lijkt dan ook ineens zo te zijn, he. dat iedereen anders wel "zomaar" zwanger is. Maar wat een feit is, als je eenmaal je kindje hebt, dan lijkt de tijd die je ermee bezig bent geweest ineens een stuk korter te zijn geweest. maar dat is achteraf kletsen, daar heb je nu niets aan natuurlijk...