!! temp dip met spotting op dpo10?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Jodi, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik begin te denken dat temp en dus kruis in FF niet klopt (heb hem ook niet gevoeld, normaal wel)
    zal ik een onderhuids griepje hebben
    beinvloed verstopte neus temp?

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    het zou kunnen maar vaak stijgt je temp dan, omdat met een griepje je lichaam hard werkt om het eruit te krijgen.

hier zijn de rode rakkers langsgeweest en is er een nieuwe cyclus begonnen.

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ september, he vedorie, ik hoop deze ronde raak
    Vorige cyclus was ik super ziek, ab kuur en flinke dosis paracatemol, en toen had ik nog lagere temperaturen, leek wel of ze er lager door werden.

zit niets anders op dan wachten.

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ seppie: balen zeg... Knuff.. Op naar nieuwe ronde, nieuwe kansen..

@ Jodi: lastig he.. stomme temp.. werk eens mee!!

bij mij is mijn temp ook helemaal ontregeld, maar ik heb dan ook echt koorts gehad, maar als ik die weg haal is er nog niets van te maken..
    Maar nu heb ik gisteren duidelijk eiwit gezien en vandaag ook nog iets.. dus ik denk dat ik hem een deze dagen heb gehad... of nog krijg... lastig.. :(

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    trouwens september: ga je nou clomid gebruiken of wacht je het nog af.. Mijn gyn zei toen dat een cyclus langer als 35 dagen minder kans gaf..

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    temp is weer lager en ik voel nu iets van ovu pijn... eniets eiwitachtigs....
    wachten dus maar weer geduldig af, *zucht*

@ Lauw, dat had ik dus ook vorige cyclus, flink koorts en gekke tempen. maar jouwe gaat nu weer ophoog, als ie nu een s mooi daar bleef.... :D

@ Sept, zucht, nu moet jij weer zolang wachten, hoop voor jouw een kortere cyclus

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik heb weer even zitten spelen met FF.
    wat als mijn spotting+ wel ongi was.
    (het was meer dan spottting net even minder dan ongi)
    de keer ervoor 5dgn ongi geweest... misschien was er niets om schoon te maken....

ik ga kijken wat temp nu komende dagen doet. (en FF natuurlijk)

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Jodi: wat is tempen toch ingewikkeld als je lijf niet meewerkt.. ;) maar zoals je nu hebt gedaan.. kan natuurlijk ook.. Ik hoop dat je ei er weer aan komt..

hier blijft het ook wat vaag.. Temp is nu al een paar dagen iets aan het stijgen (na een mooie dip, wat ik zou kunnen zien als eisprong) = CD 26
    Maar.. heb de afgelopen dagen duidelijk eiwit gehad.. :( = CD 27 en 28
    en nu en gisteren heb ik steken in mijn buik.. dus zou mijn ei nog moeten komen :( = CD 28 en 29
    Ikke niet meer snappe doen.. hihi..

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Andere optie is dat ik CD 20 mijn ei heb gehad.. Net voor mijn koortspieken.
    Ik heb namelijk nu echt het idee ongi te moeten worden..flinke buikpijn.. :)

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    je ei staat nu op 20... maar ongi pijn is bijna gelijk aan zwpijn....
    dus ik blijf duimen hoor

ik heb afgelopen weekend eisprong gehad, dus was vorige leer echt (te) snel ongi.
    wel goed geklust deze keer :)

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hihi ik ga gewoon even van het positieve uit dat ik CD 20 mijn ei heb gehad.. Nog een paar daagjes dus tot testen...
    Heb nog steeds af en toe dat ongi gevoel.. Maar eigenlijk te vroeg voor mijn doen.. dus ik hoop idd zwangerschapsbuikpijn ;)

Jij gaat ook het wachtbankje op... succes.. Hoop dat je LF nu wat langer is.. (of moet ik zeggen heel lang... 9 maanden ofzo... :))

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey lauw, wat een boeiend kaartje, zeg. Ik hoop dat het een innesteldip is! Zou wel heeel erg leuk zijn hoor. Wanneer hou je je nod aan??

Ik ga nog geen clomid gebruiken bij een cyclus van 5 wkn of korter. Van carmen werd ik ook de 3e goede cyclus zwanger en dat was ook een lange. Het zijn toch weer hormonem he.. en ik ben nu juist zo bij dat ik eindelijk een ei uit mezelf heb. Dan maar een weekje later dan 'normaal'. En jij??? Ik hoop natuurlijk voor je dat het deze ronde raak is!

13. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Jodi ook al zo'n spannend kaartje. Haha. Lekker aan het spelen geweest met ff.

Zie nu net al je berichtjes lauw, over je eisprongdilemma hihi. Ik denk ook dat je ei dag 20 is geweest, zeker gezien je vorige kaartjes kan dat prima, toch? Jij hebt net als ik gewoon een laatbloeiertje als ei. Hihi

Hoest trouwens met je meissie?? Gaat hard he ineens. Carmen kruipt en klets al een beetje en eet af en toe met de pot mee, heel gezellig allemaal.

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ September: ik wou mijn NOD aanhouden op 1 april.. Maar ja..dat heeft weinig nut.. Haha kon me vanmorgen niet inhouden.. dus er maar een testje aan gewaagd.. helaas negatief... :x
    JIj dus nog niet aan de clomid.. Ik had me voorgenomen om het te gaan gebruiken de volgende ronde.. Maar dat moet ik wel over de 35 dagen uitkomen.. anders ben ik tevreden.. Maar omdat ik niet zeker weet wanneer mijn ei is geweest is het nog even afwachten...

Leuk inderdaad dat die meiden steeds meer gaan doen.. Carmen is dus al echt aan het kruipen..Leuk.. die meid van ons wil het nog niet echt.. gaat wel op handen en knieƫn zitten "wiebelen" en komt ook vooruit met draaien en buikschuiven.. dus zal niet lang meer duren...
    Ook leuk dat ze met de pot mee eten.. :) wel zo gezellig..

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    #35 Jodi, 22 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
    :) yep, en ik als ik FF nu zie weet ik zeker dat mijn net niet ongi, toch ongi was, dus ben gewoon u al ronde verder.
    en eisprong al gehad... en goed benut :)
    And now we wait......

@ Lauw, succes met testen, ik hoop op hele mooie posi test, en niet vergeten, zijn er veel die pas na NOD posi testen.

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Jodi: al je korte cyclussen hebt, hoeft je baarmoeder misschien ook wat minder "te reinigen", vandaar die korte ongi!??

whaa.. hier vanmorgen een mooie temp van 37.2.. Ik ben erg benieuwd.. Als ik vrijdag nog niet ongi ben.. ga ik dan testen...

17. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Lauw, heb hiervoor heel lang cyclussen van 31-34 gehad en ook maar 2 dgn ongi. die 5dgn was echt veel... en dus laatste keer heeeel weinig... heft elkaar weer op :)
    hopelijk deze keer normaal of niet :)

Jij mooie temp, 37.2 ik duim duim duim
    wat is je gemiddelde lf?

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Jodi: ja dan is zo'n korte cyclus wel uitzonderlijk... Hopen dat je een heeeeeele lange cyclus krijgt.. van 9 maanden ;)

Normaal heb ik LF van 14 dagen, maar het schommelt tussen de 11 en 15.. En nog geen bloed gezien, buikpijn is ook wat minder.. spannend..

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Lauw, je maakt het spannend :) nog steeds hoog
    *duim*duim*duim*

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Helaas een negatieve test vanmorgen.. ook mijn temp is weer iets gezakt... dus.. tja.. Ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen...

Deel Deze Pagina