!! temp dip met spotting op dpo10?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Jodi, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hej lauw vedorie, maareh is maar 0.1 en is nogsteeds boven basislijn, en vandaag dag 15 dpo...je kan ook laat testen....moed nog niet opgeven, *knuf*

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    @ Lauw, ben nieuwsgierig naar je temp vandaag, nog geen ongi?

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Ik heb nachtdienst gehad.. dus mijn temp is niet helemaal betrouwbaar.. Maar hij was wel weer hoger (gemeten na 4 uurtjes slaap)
    Ook nog geen ongi.. dus ik denk dat ik toch later mijn ei heb gehad... CD 26??

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Hoi Dames
    Ik post hier even mij verhaal, ik word namelijk helemaal GEK;)
    Ik heb 11maart pregnyl gespoten, mijn ei is 12 maart gesprongen.
    Goed benut en samenleving was perfect...
    Ik heb vanaf die tijd iedere ochtend 37.0 gemeten....
    Toen kreeg ik woensdag roze verlies (11 dgn na DPO) tot donderdag en nu is het weg...
    Ik had woensdagavond last van hoofdpijn en heb toen een paracetamol ingenomen (beetje dom) maar toen was mijn temp gezakt naar 36.7....Maar vanaf gister heb ik weer 37.1...
    ook test ik vanaf maandag licht positief....en vandaag een CB gedaan met een +je en daar zie je duidelijk een plusje...alleen de test met indicator(die dus weken aangeeft) geeft aan NIET ZWANGER ...
    Ik word zoo onzeker..
    mijn afscheiding is melkwit momenteel en soms helder echt doorzichtig...maar abosluut geen menstruatie..
    En de spotting die ik heb gehad was echt licht roze...
    HELLUP;)
    Sorry voor mijn lange verhaal moest het eff kwijt..
    liefs

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    @ Lauw, volgens mij moet je minimaal 3 uur slaap hebben, dus zou goed moeten zijn (stond op FF geloof ik)
    hmm dat kan ook ja dag 26, na je koortst piek enzo.. en dan ben je nu op dag 10 dpo...
    hopelijk blijft temp hoog....

@ ikhebjelief, volgens mij ben je hartstikke gewoon zwanger hoor, CB die heeft meer nodig om posi te geven.
    (dat lees ik hier op het forum)
    en dat +je is toch echt een +je
    gefeliciteerd :)
    (roze, innestelingsbloeding misschien, maar helemaal niet raar tijdens zw)

ik heb net ook roze gehad, met 2 sliertjes.... weet niet wat ik ervan moet denken (heb ook krampen)
    voor ongi is het toch nog veeels te vroeg :(

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Thanks jodi voor je antwoord, maar het is raar want mijn ei is zeker de 12e en uiterlijk de 13e geweest dus dan is het wel raar toch? ook dat de CB met indicator aangeeft NIET zwanger..?
    Wel gek want de CB met een plusje geeft echt al 2x een plusje aan...
    hierbij de foto
    View attachment 140065

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
  8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ja ik zie echt een +je hoor :)
    kan dat ene test gevoeliger is dan de andere hoor, je hebt testen die al met 10hcg werken en andere pas met 25 of 50

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ja ik weet het Jodi, maar het is vandaag mijn nod dag...en had mijn test nie super duidelijk moeten zijn?
    Sorry als ik zo onzeker ben..twijfel echt enorm

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    nee hoor, hoeft niet super duidelijk te zijn
    streepje (of +je) is posi, hoe licht die ook is.

anders haal je morgen kruidvat 2voor5euro, die zijn erg goed en testen vroeg positief
    gewoon om te bevestigen :)

en niet erg hoor *knuf*

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ik heb die van mamie2be in huis,waarvan ze zeggen dat het dezelfde zijn als kruidvat...maar ik weet t nie...op de verpakking staat wondfu...

morgen is het zondag lieverd ;) (winkels gesloten)

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    oei, ha ha (zondag) soms wat dagen kwijt door drukte :)

wondfu is toch anders dan kruidvat lijkt me... misschien zien ze het zelfde eruit (yep, heb even op google gekeken)
    maar dan weet je nog niet zeker of ze net zo gevoelig zijn...
    maareh als je ze toch in huis hebt :)
    morgen testen, en dan kan ik je feliciteren met weer een posi test en dus zwanger, hi hi

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Haha ik heb mijn man beloofd maandag pas weer te testen, en ik test dan met CB ik lees best veel negatiefs over mamie2be, dat de strepen niet duidelijker worden bijv...vaag he

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ha ha ha die test ziekte van ons ook :)

hmmmm, jammer van CB testen, datje ze dan al hebt gekocht
    maar streepje blijft positief :)
    je dnek tgewoon dat ze van CB wel goed zijn, maar komt er dus later pas achter dat ze og niet donker worden of heeveel hcg nodig hebben.

Ik hoop in ieder geval op een super mooie test maandag :)

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Ikhebjelief: jeetje.. balen wat een onzekerheid.. Maar je bent 1 dag overtijd.. en je temp is nog steeds mooi hoog.. dus dat is in ieder geval al positief..
    Je hebt ook nog een positieve test, maar ook negatieve.. Maar het kan goed zijn dat die meer nodig hebben..!!
    Sommige meiden testen pas een aantal dagen na NOD positief.. dan maak je wat minder snel HCG aan.. maar het kan nog wel..
    Hihi.. ikke ben ook zo'n testverslaafde.. Maar als ik al positief getest had, zou ik me niet meer in kunnen houden tot maandag... Misschien toch die ene gebruiken... en maandag kruidvat testen halen.. Ik hoop dat ik je dan mag feliciteren..

@ Jodi: ik ga er vanuit dat ik dus later mijn ei heb gehad.. ik moet gewoon even geduld hebben.. (hahah wat is dat??)
    Jij roze gehad.. dat zou goed een innesteling kunnen zijn... 7 dpo is te vroeg voor ongi.. Ben benieuwd...

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ja 7dpo is te vroeg voor ongi, en het was 2 "sliertjes/vlokjes"
    is dat ik het toevallig in wc zag.
    ik heb wel mega krampen... zoiets als dat ongi dit kee rme weer vroeg verrast (grrrr)
    temp is niet echt super.... dus we blijven wachten (en hopen op beter temp morgen)

@ Lauw, wat was je temp vanochtend? lekker hoog ? (hoop hoop)

@ik hebjelief, nog geen ongi toch? en heb je je testdrang kunnen bedwingen?

hier ook trouwens testverslaafde, had heel pakket van internet... helaas nu op (ja als je ze dan toch inhuis hebt, gebruik je ze ook :) )

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Jodi: Jou temp is inderdaad laag.. Maar.. het is eigenlijk echt te vroeg voor ongi.. :( Pfff.. lastig hoor.. En dan die krampen.. tja.. Maar geef de moed niet op.. het kan nog alle kanten op.. Sommige testen juist positief als ze ervan overtuigd zijn ongi te worden..!!

Mijn temp is vanmorgen weer netjes 37.0 dus ik ben benieuwd...
    Haha ik had ook zo'n pakket via internet besteld (sensitest) en ja.. als ze er liggen, gaan ze er snel doorheen.. Ik heb er nog een paar..

18. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ja gewoon gek lijf, kan nog alle kanten op, maar had temp graag hoog gezien :)

jij weer mooie temp, goedzo :)
    ha ha ha, ja heh, als je ze toch hebt liggen...
    mijne zijn nu op, zit te dubben of ik nieuwe moet kopen...

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    hey dames
    goede middag!
    ik heb niet getest vanmorgen ben zo trots op mezelf!!;)
    Ik test morgen weer..
    maar...mijn temp was vanmorgen nog 37.0!! dus nog steeds hoog...0.1 graad verschil met gister maarja dat kan toch wel..
    vind t nu wel spannend worden..
    liefs

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Ikhebjelief: en?? wat heeft je temp gedaan.. en al getest..?? ben erg benieuwd..

@ Jodi: :( je temp keldert nu wel heel erg.. en 3 dagen spotting.. Denk je dat je ongi gaat worden..?? wel erg vroeg..!!

Hier een mooie temp van 37,1. Ik moest vandaag naar de tandarts.. dus ik dacht ff een testje voor als ze een foto zouden willen maken (geen foto gemaakt uiteindelijk). maar de test bleef wit..
    dus maar weer afwachten...

Share This Page