!! temp dip met spotting op dpo10?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Jodi, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    jaaa lauw, wat een spannende 2 weken staan jou weer te wachten. ieieiiee. ben weer benieuwd, en duim me rot voor je! zou leuk zijn als we weer een beetje tegelijk oplopen.

ik heb 3 mei mijn eerste echo bij t ziekenhuis en 18 mei als alles goed gaat/is een intakegesprek. ben zo benieuwd. hoop zo dat alles goed is...

2. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    jeetje lauw, waar blijft dat kruis nou ... potverdikkies, pffoe pfffoe (blaast temp en ei omhoog!) ik blijf duimen voor je hoor.

jodi, hoe is t?

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    spannend september, 3 mei je echo... Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet!!

Hier inderdaad nog steeds geen kruis.. Was echt overtuigd dat ik mijn ei had gehad.. maar niet dus.. of kan dat soms dat ie zo laat stijgt..???
    Ik denk dat vandaag mijn temp iets hoger is.. dus ik hoop komende 2 dagen nog hoger... dan heb ik tenminste een kruis... wanneer mijn ei dan is geweest maakt dan ook niet zo veel uit..

4. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Late stijging lijkt me niet, ik hoop voor je dat tie morgen en overmorgen hoog is. ... wie weet mag je met pasen meer eitjes verwachten. Hihi zou leuk zijn.

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    grrrr... nog steeds geen duidelijke temp stijging... Ik weet het ff niet meer....

6. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hmm lauw, als je van het witte onzekere bolletje een zekere blauwe maakt, zet tie dan een kruis???? Ik zou bijna denken dat je op cd 18 een ei gehad kan hebben. Wat denk jij?

7. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Of dag 20. Maar kan me bijna niet voorstellen dat je ei nog niet is geweest. Ik vind eigenlijk dat cd 20 toch ook wel redelijk in de buurt komt van een ei. Na die dag heb je nl een stijging van 2 tiende gehad en hooggehouden. Lastig hoor.

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Dank je voor het mee kijken..

Vind het ook erg lastig...
    Ik was eigenlijk overtuigd van CD 18, maar nu twijfel ik eraan. Zeker omdat ik op CD 21 en vooral 22 eggwhite heb gezien...
    Normaal is mijn post ovulatie temp in de 37 graden.. dus dat vind ik vreemd..

Als ik dat witte bolletje blauw maak dan geeft FF nog steeds geen kruis..
    maar als ik FF op Search zet, dan zet hij een kruis op CD 20 (wat jij dus ook zegt)...
    Zal hem er even opzetten..

Hoe is het met jou?? met spanning aan het wachten op je echo natuurlijk... Ik duim heel hard voor je...

9. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Zo ziet t er echt wel uit als een ei, he. Ik zou t voorlopig zo laten staan en aftellen naar cd 14! Of je temp zou vandaag of morgen weer 2 tiende stijgen naar je gebruikelijke post temp, maar die kans acht ik onwaarschijnlijk. Ach ik ben ook maar een ervaringsdeskundige. Hihi. Ik duim voor je dat je ei is geweest en je op je slijm kan vertrouwen.

Hier inderdaad zenuwachtig voor volgende week. Pffff. Heb ook geen klachten maar goed als ik ze wel zou hebben zou ik me ook zorgen maken. Haha. We zien t wel.

Ik ga vandaag maar weer eens van t lekkere weer genieten. Ben al 3 dagen overal en bij iedereen op visite voor pasen en verjaardagen. Zonder een heerlijk wijntje .... maar goed. Dit is toch leuker, weer zwanger zijn.
    Hopelijk volg je me snel, lauw!

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Haha... dacht jij dat het onwaarschijnlijk was, maar het gebeurd... Mijn temp is toch weer omhoog gegaan...
    ben er niet helemaal zeker van omdat ik nachtdienst heb gehad, dus overdag geslapen en om 16.00 pas getempt.. Maar toch.. een duidelijk hogere temp en vanmorgen nog een Klodder eggwhite...
    FF laat het kruis toch staan op 20 dpo, maar wel een stippelkruis (nu wel op beide manieren van instelling.)

Ach ja.. mijn ei heb ik inmiddels dus gehad... maar wanneer is dan de vraag..

succes nog met afwachten.. ene die wijntjes laat maar lekker staan.. zwanger zijn is toch veel fijner... hihi...

11. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hmmm wie weet is het dipje onder de stippellijn wel een innesteldip geweest...

Jaja deze ervaringsdeskundige blijft volhouden dat je ei is geweest op cd 20. Haha. Balen he die wisselende diensten. Maar als je t altijd hebt gedaan en zo hebt getempt, ken je je lichaam en de bijbehorende tempies wel, toch.

So vandaag met gemak van de vino af kunnen blijven, en heeerlijk van mijn watertje in de zon genoten. Heerlijk! Hihi

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    haha... als jij het zegt.. eisprong op dag 20, vind ik helemaal goed... en dan zeker met een innestellingsdip en een 2e tempstijging.. Klinkt erg positief...

Ik ben zelf toch aan dag 18 aan het denken... ach ja.. belangrijkste.. ei is geweest.. nu dus rustig afwachten...
    Maar toch.. normaal is mijn post ovulatie temp 37.0-37.2.. Hoe gek kun je jezelf maken.. hihi..
    en inderdaad van nachtdiensten heb ik normaal niet zo'n tempverschil van..

Maar wat een heerlijk weertje zeg... jij lekker met je beentjes hoog in de zon met een koel glaasje water.. goed bezig!!!

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Ben trouwens ook erg nieuwsgierig hoe het met Jodi is...

14. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Ja ik eigenlijk ook wel, hopelijk komt ze snel melden hoe t gaat met dr.

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Jodi: ik zie dat je ongi geworden bent.. knuff..
    Maar je hebt wel een redelijke cyclus.. dat is dan weer het positieve..

16. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hey lauw, vandaag 10 dpo!! Ieieieie das voor mij altijd een testdag hahha. En bij jou? Al een idee wanneer je gaat testen?

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    volgens ff vandaag 9 dpo.. misschien 11 als ik op de 18e mijn ei heb gehad..

Maar ja.. vandaag een testje gedaan.. Helaas negatief.. :( dus toch maar weer afwachten..
    Mijn temp is wel wat hoger.. Maar wel een uurtje later gemeten.. dus daar kan het ook aan liggen..

18. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Owja, foutje van mij... sorry... balen dat ie nega was, maar geef de moed niet op, het is nog vroeg.

Ik weet van mijn temp dat tie elk uur later ca een tiende steeg... maar weet niet hoe dat bij jou is. Ik tempte onder mijn tong.

Ga je morgen weer testen? Of laat je er een dag tussen zitten?

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Idd het is nog vroeg.. dus ik geeft de moed nog niet op...
    tja.. wanneer ga ik weer testen... ik probeer pas volgend weekend weer te testen.. Maar dat gaat vast niet lukken.. Hoewel moederdag natuurlijk een leuke dag zou zijn.... hihi..

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ seppie: veel succes morgen met de echo... ben erg benieuwd... Laat me weten hoe het is gegaan!!!

Share This Page