super dat alles goed was... GENIETEN, GENIETEN EN NOG EENS GENIETEN!!!! Dinsdag je termijnbepaling, leuk!! nog een echo... Hier gaat het goed.. ben alleen errugggg moe... pfff.. maar ach.. dat hoort erbij zullen we maar zeggen..
Jaaa dat moezijn herken ik wel, hoor. Jemig... Vanmorgen mijn termijnbepaling gehad en ben nu 9 weken en 2 dagen. 2 dagen kado gekregen. Haha Hartje gezien en gehoord, frummel bewwog zelfs nog even voor ons. Was weer errug mooi, hoor. Ga het steeds meer geloven dat het echt zo is. Hihi
yoehoeee wat een goed nieuws wens je een fijne zwangerschap toe dat alles maar goed en voorspoedig mag verlopen ...
He Lauw en Seppie.. ik weet niet meer of ik tussendoor nog geweest ben hoor.. het is een beetje een chaos hier haha.. we hebben net een huis gekocht en zijn dit weekend over gegaan, dus internet lag eruit enzo.. Maar nu komt alles weer goed. Zie dat er mooie echo's zijn.. echt super!!! Wij gaan nog lang niet voor een tweede.. ik vind het prima zo, ik ga weer studeren, net een huis gekocht, het plaatje is voor mij compleet.. alleen mn wederhelft ziet me nu alweer graag zwanger haha. Mn meiske is gisteren 1 geworden.. dus we hebben nog alle tijd
hebben jullie iets van hyves of facebook? dan kan ik wat beter in contact blijven met jullie.. ik kom eigenlijk zelden nog op Zp
hey tummie! wat leuk van je te horen en bedankt voor je felicitaties! uiteraard ook nog gefelicteerd met je dreumes. zo lekker verhuisd, nog wel een beetje in de buurt van je oude "holletje".. hihi.. Wij hebben t plan om ergens in augustus eens kijken bij een hypotheker om ook de stap naar een groter paleisje te zetten. heb er wel zin in moet ik zeggen. kom toch wel ruimte tekort.. maar das altijd wel denk ik.. haha Leuk ook dat je een studie op gaat pakken, knap ook hoor. jij zat in het hotelwezen toch? ga je hier ook een studie in oppakken? ik heb geen hyves of facebook.. wel een hotmailaccount, maar daar doe ik vrij weinig mee... xxx