Heee pina.. Bedankt het is gelukt Hoe is het met jou! Bijna uitgeteld he.... Spannend hoor. Ik ga ff mijn zoontje naar peuterspeelzaal brengen,komt straks weer ff online.. Groetjes Anky
hoi Anky, ja best hoor. ben het alleen wel zat..nee dat zeg ik verkeerd. ik wil dat het gaat gebeuren, ben ongeduldig. Het ' zat' eigenlijk niet per se. trek het op zich goed, lichamelijk dan. ja we gaan toch echt voor 10-10 hihi. oke zie je wel weer
Hoi pina Gelukkig dat het allemaal goed gaat en dat jij je ook verder goed voelt. Ben wel heel benieuwd hoe jullie mooie ventje eruit ziet. Heb net mijn zoontje naar peuterspeelzaal gebracht is nu de tweede keer dat ik ook weg moest,nou hij huilde zo hard en dan mag je niets zeggen en moet je weg lopen,nou ik kan je vertellen dat ik met een behoorlijke brok in mijn keel weg ging bha. Om half 4 ga ik hem weer ophalen,ben benieuwd hoe het is gegaan Nou pina doe kalm aan,heb je trouwens nog mooie fotos van je buik.. Gr Anky
Heee pina Je hebt echt een mooie buik hoor,maar wat een grote kogel zeg hahaha Val je nog niet zowat voorover hihi. Ik heb jammer genoeg van mijn eertse zwangerschap niet zoveel buikfotos Nou meid ga lekker uitrusten en genieten van het weekend,ik blijf ondertussen steets ff spieken op het forum. Pina een heel goed weekend gewenst Groetjes en een dikke knffel Anky
hee dames! is dit een vast kletskluppie of kan je hier ook vragen stellen? Ik heb een temp daling op 4dpo gehad... wat vinden jullie van mn temp kaartje.. ( zie onderschrift )
Hoi mamavannoelle We zijn wel een gezellig kluppie hoor,we beppen aan 1 stuk door Maar ik heb je kaartje even bekeken,maar die vind ik er wel mooi uitzien. Hoe lang duurt jou ciclus gemiddeld dan ! Groetjes Anky
hooooi bennikweer! tog ff tjekke of pina al aan het loslaten is maar nee. Jemig, wat zijn ze weer handig bij zp. moest het hele www afzoeken en daar houden we (jonge ouders en ouders to be) niet van, we hebben nl WEL WAT ANDERS AAN ONS HOOFD! maar ik heb t weer... Ik ga morgen naar Parijs voor een weekje, maar pientje, ik hoop dat je lekker bevalt overmorgen Zou wel heeeeel cool zijn! Voor de rest van de dames: alles ok? Ben deze woensdag naar het vieze CB geweest en Sverre heeft 2 prikjes gekregen, bij de eerste geen kik, alleen grote ogen als meloenen en bij de 2e heeft ie de hele buurt bij elkaar geschreeuwd... mn hart brak... En nu probeer ik de pleisters los te weken, maar dan breekt mn hart alweer... ze hebben van dat vooroorlogse spul gebruikt en het wil niet van wijken weten... Morgen na het badje maar eens proberen met een wattenstaafje en wat alcohol. Hoi mama van noelle, welkom bij ons klepkluppie, je kan hier alles vragen van tandjes tot broekloeren (bij jezelf)... Liefs aan allen En HUP PIENTJE!
Potver dikke...wat is dit nu weer???? Grrrr was jullie helemaal kwijt....snik,snik. Maar goed nog geen pinababy...... Hier van de week steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...Kom net uit mn werk en heb (sorry voor de details) een ehh sliertje bloedslijm...dus ik denk oh daar is de duivel...en nu weer niks. Snappen jullie het nog? Ehhh kan Katje ons zo wel vinden????En Lenthe niet te vergeten natuurlijk....
marjan.... een bloedtestje van de ha?? want dit is misschien wel een innesteling... lang geleden alweer dat woord... hier eindelijk een einde aan de rode zee... zo goed als tenminste... pinababy doet me denken aan cinababy van vsm tegen darmkrampjes ik zit te hopen op een poepluier van sverre, scheelt weer stinkystonky in de trein morgen... liefs
Heee loessie.. Hier wat tips, Pleister gaan heel makkelijk met wat lampeolie of babyolie op doekje en goed insoppen. Wat ook goed is na enten gelijk spiroflor van vsm erop smeren ff inmasseren. Die tip heb ik ooit al eens gehad en doet wonderen,en dat gewoon even een paar daagjes doen. He maar dat is lekker ff naar parijs WIL OOK MEEEEEEEEE hahaha. Groetjes,anky
Marjan,Marjan.. Wat vertel je nou hahahha Dat klinkt lekker man,ooooow zou het dan toch zo zijn. Welke dag zit je nou dan.. Anders toch ff naar huisarts gaan hoor. Maar hoe is het met koen,mijn grote favoriet Jo-Ann heeft dinsdag haar entings weer gehad ,prikken ging goed dit keer. Ze woog 27-08 4220 en was 54.6 cm lang hoofd omtrek was 38.3 Dinsdag woog ze 5120 en 59.1 cm lang en hoofd omtrek was 39.8 dus dat gaat goed gelukkig Ga je nog wat leuks doen van het weekend.. Groetjes Anky
@Loessie: Ehhh bloedtestje heeft direct na innesteling ook geen zin lijkt mij??? Ik zit nu op dag ehhh ff tellen....44 of 45. Had zondag of maandag positieve ovutesten (of was het al eerder...Katje weet jij het nog?) Dat 2 dagen maar geen positieve zwangerschaps test....Snap er geen reet meer van. @Anky: En ze is nu??? 4maand? Koen doet het super, heeft zn prikken een week of 2 geleden gehad en woog toen 78 honderd zoveel gram en is (Hou je vast) 70 cm lang!!! (Niet normaal he?) En wat leuks doen van het weekend???Nee helaas niet, morgen gewoon huishouden doen, en s'avonds een feestje van een vriendin die 30 word (maar ik ben net zo lief lekker thuis dan) En zondag is mn schoonvader jarig dus moeten we daar weer verplicht heel de dag zitten...bleg geen zin in... Jij leuke plannen??? @Loes Mag ik met je mee???? En Koen ook natuurlijk???? AHHH Alsjeblieft?????
marjan! bloedtesten zijn veel gevoeliger dan gewone testen... duurt echt al veel te lang... zijn al je after-bevalliing-cycli rond de 34 dagen? echt ik zou ff langs de ha gaan. Hoe voel je je verder? misselijk? Anky... Fijn dat jo-ann nu eindelijk goed groeit... en wat is sverre dan eigenlijk een BEER (was 48 cm, nu 57,5 cm...en was 3050 gram, nu 5545 gram, na 2maand) die vreet zich écht overal een weg doorheen. en dat gaat dan zo lekker op die bolle toet en bovenbeentjes zitten... Maar goed, ik moet gaan slapen, morgen parijs met mn kleine en mn grote man, koffer vol met pampers en wodka... liefs
@Loessie, ja al mn cyclussen na de bevalling zijn 34 dagen geweest. Maar toen ik zwanger was van Koen wist ik dat al een week voor dat ik kon testen en teste ik positief 2 of 3 dagen voor mn nod. Dus ik wil nu nog ff een week afwachten want ik voel me niet anders als anders...(ja moe maar dat ben ik al bijna 5 maanden) @Katje: Zag in mn favorieten dat je temp wat gezakt is...Hoe ernstig is het?
hoi loes, anky, marjan vraagje aan jullie. Toen de bevalling zou moeten beginnen, ik bedoel voor weeen gaan beginnen enzo..waren jullie toen ook zo extreem moe? of had je juist veel energie ? Ik ben dooooodop. samen met de keelonsteking is het een groot feest. ik hoop zo dat de kleine morgen komt. pracht datum hoe is het bij jullie? ook de balen ervan dat ZP er weer uitlag? xx pina
Hoi pina... Ik was erg moe voor de bevalling,maar toen de weeen begonnen stond ik stijf van de adreline zeg maar hahaha Meid het gaat helemaal goed komen,ik ga voor je duimen dat je morgen gaat bevallen Spannend spannend. Groetjes anky