Hoi allemaal, Gezien mijn kaartje vraag ik me af wat nou eigenlijk een Triphasic kaartje is?? Wie kan het me in Jip & Janneke taal uitleggen? Is mijn temp ook zo? Of sla ik hierbij de plank mis? Thanx alvast!
Hoi Jouw kaartje is niet triphasic.. dat houdt namelijk in dat je temperatuur na je eisprong omhoog gaat, maar een paar dagen later nog verder stijgt.. je krijgt dus eigenlijk 3 'verdiepingen' in je kaartje..
Ahaaa.... dus als ik het goed begrijp is 1: voor je ei 2: 1e stijging na je ei en die blijft een paar dagen het zelfde 3: 2e stijging na ei? En eigenlijk snap ik het dan nog niet hahaha! Heb ik geen triphasic kaartje omdat ik op 4 dpo op 37.0 zat, toen een paar dagen dipte, en toen weer steeg naar 37.0? Tjee... wat ingewikkeld! Nouja... het gaat om het uiteindelijke resultaat.... ik durf alleen niet meer te tempen de komende dagen. Bang voor een dip en ongi
Klopt helemaal! Je zou een triphasic kaartje hebben als je temp nu bijv nog zou stijgen naar 37.2 (ik noem maar wat) en daarop blijft hangen. Triphasic betekent driefasen, dus 3 fasen of 3 niveau's in je kaartje.. Maar een triphasic kaartje geeft geen garantie op zwangerschap hoor. En een gebrek aan triphasic betekent ook niet per definitie dat je niet zwanger bent. Is bij iedereen anders! T blijft spannend he.. succes hoor!
Thanx Juultje! Nee, het geeft geen garanties, net zoals een hoge temp op het eind (bij mij iig) Maar ik vroeg het me af omdat ik die term nooit heb begrepen haha... ik bedoel, iedereen zijn temp heeft naar mijn idee heel veel fases haha. Maar ik denk het te snappen. Ik zou het alleen niet uit kunnen leggen Nou, ik ben benieuwd naar morgenvroeg!
Het geeft idd geen garanties, maar met een triphasic kaartje zie je wel veel uitmonden in een zwangerschap. Ik heb zowat elke maand een triphasic kaartje, FF geeft dat dan ook aan. Het lijkt bij mij te horen op de een of andere manier