Hoi meiden, Even een vraag aan de ervaren tempers onder jullie; vandaag ging mijn temp 0,2 graden naar beneden op 8 dpo. Is dit van een innesteling? Of is het te weinig gedaald om op een innesteling te wijzen? Ik zou het namelijk echt niet weten. Stel dat jij dit kaartje zou hebben, wat zou je zelf denken dan??? (ik snap ook wel dat de temp van komende dagen op meer zekerheid zal gaan wijzen, maar was gewoon benieuwd hoe jullie dit zouden interpreteren....). 28ddea Ovulation Charts Thanx alvast! Fem
Hoi Fem, Temp is niet genoeg gedaald om op een innestelingsdip te lijken. Wat niet betekent dat het dat niet kan zijn, per slot van rekening treden er veel innestelingen op rond 8 DPO. Maar deze dip hoeft niet zoveel te betekenen. Ik heb vaker grotere dips gehad in rondes dat ik gewoon weer ongesteld werd en in de ronde dat ik zwanger werd, heb ik helemaal geen dip gehad. Toen zag je niks bijzonders aan mijn kaartje, alleen bleef de temp aan het einde van de ronde gewoon hoog. Zie onderschrift voor mijn kaartjes. Succes met wachten, hoop voor je dat het raak is!
Hoi Fem, als je kijkt bij mijn kaartje vorige maand kan je zien wat voor daling een in dip kan zijn, had volgens mijn ha vorige maand vmk...
Bedankt voor jullie reacties, vandaag ging ik weer iets omhoog, ik zal maar gewoon geduldig (ahum ) moeten afwachten... Bedankt iig voor het antwoorden!!!
hey meiden!! ik ben nieuw hier! maar we zitten al in de 15e ronde en ben sinds deze maand met tempen begonnen maar nu is mijn vraag heb nu op dag 25 een hele temp dip (cyclus duurt 29 dagen) betekend dit dat het weer niks is?? hoor graag van jullie! heb er echt verder geen verstand van dus hoop dat jullie me op weg kunnen helpen alvast bedankt!
Hoi Blub, Welkom hier! Als ik jouw kaartje zo zie, lijkt het erop dat je ongesteld gaat worden. Na de eisprong stijgt de temp en daalt weer voordat je ongesteld gaat worden. Een innestelingsdip is een dip die maar 1 dag aanhoudt en daarna stijgt de temp weer. Bij jou daalt de temp elke dag geleidelijk een beetje meer. Ik weet niet of je cylcus regelmatig is en dus altijd 29 dagen? Want dan zou het nog wel even duren voordat het zover is. Verder, als je temp niet verder doordaalt naar de waarde die die normaal gesproken heeft vóór de eisprong, kan het nog alle kanten op. Het kan zijn dat je temp morgen weer hoger is. Wat dat betreft is het nog even afwachten wat je temp gaat doen. Je zou ook kunnen meekletsen bij het temperatuurkaartjestopic, daar zitten allemaal meiden die tempen en die kunnen je misschien ook verder helpen! Liefs!
hey vanmorgen was het weer 37 dus ik wacht het maar ff af maar het zou zou leuk zijn als het is raak is! bedankt voor jullie reactie`s. groetjes blub26