temp en fertilityfriend wat klopt?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by jem1979, Oct 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik ben voor de eerste keer mijn temp aan het opschrijven in fertility friend. Vorige week donderdag had ik een ovulatietest die gelijk van kleur was dus zat dicht tegen mijn eisprong aan. Vrijdag was mijn temp 36,2 (de weken ervoor wisselend van 36,1 tot 36,5) en na vrijdag ging hij omhoog naar 3,65 36,6 36,7 en gisteren en vandaag naar 36,9. In ff gaf hij dan ook netjes aan dat vrijdags mijn ei geweest was. Gisteren was het dus 7 dagen na mijn ei. Nu had ik vanmorgen weer 36,9 en nu gaf hij ineens aan dat ik pas 3 dagen na mijn ei zit... Wat klopt er nu?? Zal even mijn templijst neerzetten ( niet helemaal want heb een hele lange cyclus, laatste ongi was 13 sept)

di36,3
    woe 36,3
    do 36,5
    vrij 36,2 (hier gaf ff eerst ei aan)
    za 36,5
    zo 36,6
    ma 36,6
    di 36,6
    woe 36,5 (hier geeft ff ineens mijn ei aan)
    do 36,7
    vrij 36,9
    za 36,9

Wanneer moet ik nu uitgaan van mijn eisprong dan?? ik dacht echt nu al een week erna te zitten ook vanwege de ovutest die al bijna knallend was. Komt het vaker voor dat ff ernaast zit of klopt dit wel, wie kan me helpen?

Groetjes,

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj zou je misschien anders een link van het kaartje hier neer kunnen zetten?
    dat is wat makkelijker kijken voor ons.

aan je temp zo te zien dan zou allebei de dagen indd kunnen. daarom is het wat makkelijker om via je kaartje te kijken.

voor als je niet weet hoe je de link hier neer kan zetten
    je gaat in het linker menu naar sharing dan naar home page setup en dan staat daar een linkje die je kan kopieeren en dan hier kunt plakken.
    boven dat linkje staat: Your Charting Home Page Web Address.

liefs xx

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie, heb wel de hele maand getempt maar hij staat niet van de hele maand in het lijstje. Super dat je er even bij hebt gezet hoe je het kaartje moet plaatsen, zal het eens even proberen...

1aca3d Ovulation Charts

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat raar dat al je andere temperaturen er niet bij staan? Ik kan nu helaas niet vele uit je lijstje zien... Wellicht als alles ingevuld is?

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Als ik jou was zou ik wel even al je temps invullen en dan kijken wat FF zegt. FF raakt nu in de war omdat hij niet kan bepalen wat je temp voor het ei is. Heeft te weinig info zo.

6. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Dank jullie wel voor de reactie's. Ik heb de lijst even helemaal ingevuld inmiddels zodat jullie kunnen kijken. Zelf denk ik nog steeds dat hij bij de laatste keer 36,2 mijn ei moet zijn geweest omdat ik daarvoor zo ongeveer een positieve ovulatietest had. (hij was gelijk van kleur) en toen waren ze op...

1aca3d Ovulation Charts

Zo kunnen jullie nogmaals kijken.

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Je zou wel eens gelijk kunnen hebben denk ik.
    Probeer nu ook nog eens je Ovulatietesten in te vullen bij OPK.
    Eens kijken wat FF dan doet.

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Nu geeft hij inderdaad aan dat bij de laatste keer 36,2 mijn eisprong is geweest. Nu is het dus weer afwachten. Het is wel even puzzelen zo met het programma maar het is wel makkelijk. De andere maanden kwam mijn temp niet hoger dan 36,7 a 36,8 en nu al 2 dagen op rij 36,9 dus hopelijk is dat een goed teken.

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hopenlijk blijft je temp zo mooi hoog.
    Mocht je nu na dagen nog niet ongi worden en de testen blijven negatief dan zou je ei misschien toch laten zijn geweest. Zou ik wel even in het achterhoofd houden in ieder geval.

Fijn programma he FF. Alleen jammer dat ie niet in het nederlands is.

Veel succes met tempen en veel lees en kletsplezier hier op dit forum. WELKOM!

10. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen,

Dank je wel voor je reactie's! Vanmorgen was mijn temp 37,0 dus gaat goed. Zal het zeker in de gaten houden mocht ik negatief testen en er geen ongi komen..

FF is zeker een makkelijk programma en je hebt een mooi overzichtje zo.

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    spannend hoor meid!
    Nog eventjes geduld en je weet het!!
    Ga voor je duimen....;)

12. jem1979

jem1979 Niet meer actief

temp is vanmorgen gezakt naar de 36,5 dus de ongi zal er morgen wel zijn... Ha in ieder geval een mooi kaartje!!

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    jammer dat je tmp is gezakt. maar je kaartje geeft je in ieder geval wel veel duidelijkheid over je cyclus.

Share This Page