Hallo ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan de clearblue plus en als je heel goed keek zag je een vaag streepje, nu heb ik deze test vanmorgen nog een x gedaan ( wel een nieuwe natuurlijk maar zelfde merk ) en ik twijfel nog steeds. Wat denken jullie als je de foto bekijkt ? Foto is 5 min. Genomen na het doen van de test dus binnen de tijd zeg maar
Ik heb geen cyclus als een klok zeg maar maar als ik nou de langste aanhoud dan is vandaag de dag dat ik ongesteld had moeten worden.
Ik zie zeker een streepje, niet heel erg duidelijk maar duidelijk genoeg om te zeggen dat ik denk dat je idd zwanger bent! Lastig is dat he met een niet regelmatige cyclus?! Misschien in de komende dagen nog een keer testen, ik denk dat je dan zeker een knaller hebt!
Ik denk ook zwanger! Vooral als deze test wat duidelijker is dan die van gister. Anders misschien over 2 dagen weer testen? Alvast voorzichtig gefeliciteerd
heel duidelijk! bij de mijne moest je nog echt de test draaien en alles in t licht om t streepje te kunnen zien.. en later liep die alleen maar op! dus ik zeg ook gefeliciteerd
Jullie hadden allemaal toch gelijk ... Heb er nog maar een test tegen aan gegooid die wat makkelijker " af te lezen" was nu geloof ik het pas echt !