Hallo allemaal, Ik heb in november een miskraam gehad. Ik probeer nu weer zwanger te worden en dat is iets wat ik zooooo graag wil. Ik heb vandaag nog 9 dagen te gaan tot mijn menstruatie. Wanneer vind evt. de innesteling plaats en voel je hier ook wat van of wat voor verschijnselen kun je daarvan hebben? Ik wil zo graag zwanger zijn en ik kan niet wachten tot ik kan testen. Maar ben ook zo onzeker of het nog wel lukt enzo.
Geen idee meid! Zou ik ook dolgraag willen weten! We kunnen gelijk testen zie ik! Haha.... Gisteravond had ik opeens een stekende pijn boven me navel en in me liezen. Heel ff maar! Geen idee wat ut was. Vanmorgen was me temp 0,1 graag gezakt naar 37,2. Raar! Hoop dat je reacties kijgt; word ik ook wat wijzer. Suc6 meid! Duim voor je! Groetjes Marjo
Hai Marjo, Ik duim ook voor jou! Grappig dat we op dezelfde dag zitten. Spannend....Hopelijk reageert er i.d.d iemand die het wel weet dan worden we weer wat wijzer. Liefs Irene
Hoi Irene, Ik denk dat wij wat gelijk lopen. Ik heb denk ik vorige week zondag mijn eisprong gehad (sindsdien vreselijk gevoelige tepels) en heb uitgerekend dat de innesteling dan op zaterdag (morgen) zou moeten zijn. Kan je doen op de site van predictor. Maar vraag me niet hoe je dan kan voelen. Heb wel van een aantal meiden gelezen dat je dan een klein beetje bruin bloed kan verliezen. Dus misschien dat even in de gaten houden! Succes meid! Hopen dat het over 10 dagen voor ons beiden raak mag zijn!
@ Hoi grappig meiden; kunnen we gezellig met ze 3 testen! Wie van de 3! Haha.... Hopelijk ALLEDRIE POSITIEF! Suc6 meiden! Groetjes Marjo
Nou ik ga er niet echt van uit dat ik deze maand zwanger ben. Het is nog maar de eerste ronde na 11j de pil genomen te hebben. Dus dat zou al heel erg veel geluk betekenenn om dan meteen zwanger te zijn. Heb ook helemaal geen rare klachtjes. Alleen vreselijk pijnlijke tepels. Dus we wachten rustig af! Duimen dat toch iemand van ons drieƫn zwanger mag zijn!
@ Ja meid ik duim met je mee! Als het bij mij niet raak is wordt het IVF/ICSI, dus.... Suc6! Groetjes Marjo
Hey meiden, Ik las laats op een andere zwangerschaps site dat een innestelingsbloeding soms wel 2 dagen kan duren en er ook gewoon uit kan zien alsof je gewoon ongesteld bent, het schijnt 6 weken na de bevruchting plaats te vinden. Weet ook niet of het echt klopt maar dat is wat ik gelezen heb.
Hallo meiden, Wat spannend zeg, allemaal tegelijk testen. En nu maar hopen dat we allemaal zwanger zijn. Ik duim voor jullie en voor mezelf! Groetjes Irene
Denk ik ook dat het 6 dagen moeten zijn want na 6 weken zit die frummel al lang lekker ingenesteld! Dus nu hopen wij allemaal op een klein beetje bruin bloed in de loop van zondag...
[quBij de beantwoorde vragen staat hier ook al een antwoord, innesteling gebeurd zo rond de 6e week van de zwangerschap. Het bloed kan variƫren van bruin naar helderrood. Maar meestal blijft het beperkt tot een paar druppels hooguit een maandverbandje vol. Het mag ook niet langer zijn dan 1,5 tot 2 dagen.ote] Kijk ik heb het even overgenomen van de site. Deze vraag is beantwoord door een verloskundige. [/quote]
Dames. hebben jullie trouwens al 'klachtjes'? Af en toe denk ik dat ik abnormaal ben omdat ik geen klachtjes heb. Voel mij gewoon heel normaal (buiten die pijnlijke tepels dan). Vraag mij af of je ook niet gewoon zwanger kan zijn zonder die lichamelijke kwaaltjes.
Ik heb alleen een constant zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar waar dat nou mee te maken heeft? Verder heb ik absoluut geen klachten, was het maar waar dan had ik wat meer hoop. Maar wat zou dat zeurende gevoel kunnen zijn? Dat heb ik nu al 2 weken!
@ Ja meiden ik voel eigenlijk ook nog helemaal niks. Alleen af en soms wat steekjes in me buik die ik niet kan thuisbrengen en me borsten zijn wat gezwollen, maar verder.... Kon dat eitje maar een sms sturen dat ut bevrucht was. Haha.... Zou un boel zenuwen schelen! Je lichaam is goed in de draak met je steken helaas.... Suc6 meiden en me duimen draaien overuren! Groetjes Marjo