Hi ! Ik temperatuur nu al een paar maanden, in juni heb ik een miskraam gehad. Daarna nog 2 maanden keurig iedere dag tempen. Afgelopen maand had ik er even genoeg van. Dus ik heb enkel steekproefgewijs eens een keer getempt tot het moment dat ik toevallig zag dat mijn temperatuur hoger was. Vanaf dat moment ben ik weer iedere dag gaan temperaturen. Tja..maar nu is dus de vraag...waar is mijn eisprong ? Ik schat zelf dag 22, wat denken jullie ? Je kunt onder dit kaartje mijn vorige cyclus zien. Deze loopt een beetje hetzelfde....
Gezien de hoogte van je temp neig ik meer rond dag 15. Omdat die daar aanzienlijk lager is. Maar ja ik kan het niet met zekerheid zeggen omdat net daar alles ontbreekt. Dus ergens tussen dag 15 en 20 op basis van wat ik nu zie.
Als het mijn kaartje was zou ik zeggen CD22 of CD23 maar ik ben gewend een redelijk laat ei te hebben. Heb jij gemiddeld een vroeg ei of is na 20 dagen ook niet ongewoon? Denk dat dat al veel scheeld om te beoordelen. Ook weet je vaak je eigen temp na ei wel, en kun je dat ook al mee nemen in je conclusie.
Normaal is mijn ei tussen dag 18 en 24 maar sinds de miskraam is het ook wel eens later geweest. Dag 15 is nog nooit geweest dus dat is onwaarschijnlijk denk ik. Temperatuur voor ei is tussen de 36.3 en 36.5 en na ei meestal tussen de 36.7 en 36.9.
Tja dan kan het toch wel, maar ja zoals je zelf ook aangeeft ontbreken de belangrijkste gegevens om dit vast te kunnen stellen. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik normaal gesproken mij ei heb tussen cd 14 en 18 en een paar maanden geleden had ik hem opeens op dag 12.......het lichaam maakt soms rare sprongen. Ik zeg absoluut niet dat het dus zo is, maar wilde dit toch even delen.
Als ik moet gokken denk ik aan dag 23. Inderdaad mis je wel het belangrijkste stuk maar dat zei je zelf ook al. Wel spannend zo!
Hahaha...alsof het al niet spannend genoeg is het hele "ben ik deze maand zwanger" gebeuren. Ik weet nu wel dat ik als ik weer zo'n "ik ben er wel klaar mee" fase heb ik even terug kan denken aan dit moment. Had ik nu die info maar gehad, dat had toch wel handig geweest. Aan de andere kant, als ik ongesteld wordt, dan wordt ik het toch wel en als ik zwanger ben dan merk ik dat ook snel genoeg. Maar ja...meten is weten hé ! Ik wil graag controle hebben, maar dat kun je natuurlijk wel op je buik schrijven als het over zwanger worden gaat....we wachten dus maar af !
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben helemaal geen controlfreak maar indd met dit wel. Het enige wat ik kan doen is temperaturen en ovutesten, dus doe dat maar netjes iedere maand. Heb ook weleens met de gedachte gespeeld om het een tijdje niet te doen maar weet dat ik daarvan spijt krijg, hahaha.
Oehhh ik maak het nog spannender....tot mijn verbazing was mijn temp vanmorgen 36.98, terwijl ik normaal niet hoger kom dan 36.85 met een uitschieter naar 36.9. Als ik niet beter zou weten, dat het net zo hard kan zakken als het nu aan het stijgen is, dan zou ik toch wel blij worden van dit kaartje. Zeker na het dipje van dinsdag...want stel je nu eens voor dat dat een innestelingsdipje is geweest. Stiekem blijven hopen...dat mag toch wel?
Natuurlijk mag je hopen! Doe ik ook iedere maand. Het zou inderdaad een innestelingsdipje geweest kunnen zijn. Het blijft dus nog spanend! Mijn duimen draaien voor ons beiden!
Ja, ik temp ook. Als je op mijn banner (die van ff) klikt, dan krijg je mijn temp kaartje te zien. Op dit moment weet ff mijn ei nog niet zeker, maar wanneer ik morgen mijn temp invul denk ik dat hij een goed kruis op de juiste dag gaat zetten. Zit dus niet op 7 dpo maar op 5. Ow ik heb echt geen geduld meer, snak naar een positieve test. Maar ja wie niet? Geduld blijft een schone zaak .
Meiden...ik ben zwanger !! Vanmorgen een temperatuur van 37,11 een record voor mij in de vroege ochtend dus ik kon het niet laten om te gaan testen en zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture65730.jpg Ik ben heel blij maar het ook wel angst vanwege de miskraam in juni, ik ben dus nog heel voorzichtig.
Wat fijn zeg! En toch best ook weer snel. Ik begrijp je angst. Probeer te genieten maar dat zal makkelijker gezegd zijn dan gedaan. Hopelijk was de vorige miskraam maar eenmalig en gaat deze zwangerschap helemaal goed! In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn. Het is al zo moelijk om een miskraam te hebben en als je cyclus dan ook nog een rommeltje is is het extra vervelend. Ik ben nu 2 keer ongesteld geweest tussen door. 3 Weken na de ma, en toen 6 weken later weer eens. Nu ben ik weer een week of 5 a 6 verder. Ik had er nog niet op gerekend omdat het bij mij ook zo onregelmatig is. Ik ben heel blij maar ook heel afwachtend.
Ik hoop het ook. Zou niets liever willen! Maandag is mijn uitgerekende datum en had zo gehoopt voor deze datum zwanger te zijn. Nu gaat dat niet meer lukken en dat is toch een behoorlijke domper. Ik word er ook een beetje onzeker van maar ja het zal toch een keer weer moeten lukken?! Heb je last van kwaaltjes of voel je je niet anders? Ik hoop echt dat het een voorspoedige zwangerschap mag zijn!
Ow ik kan me dat zo voorstellen, dat je zo'n datum als mijlpaal aanhoud. Ik hoop voor je dat het nu snel gaat gebeuren, je slikt Clomid begrijp ik ? Ik voel me trouwens niet anders dan anders. Beetje gevoelige borsten, maar die heb ik ook als ik ongi moet worden. Verder een opgeblazen buik, maar die heb ik dan ook altijd een paar dagen ervoor. Dus niets wees in mijn ogen op een zwangerschap. Al had ik er wel een goed gevoel over. Gevoel zegt toch vaak wel wat hoor. Ik droomde vannacht dat ik ging testen, en iedere keer als ik een zakje opende dan zat er al een gebruikte test met 2 streepjes. Ik ben zelfs boos naar de Kr.vat gegaan in mijn droom ik bedoel maar...hoe je er mee bezig kunt zijn...idioot
Haha, die droom vind ik wel geniaal! Vorige keer toen ik zwanger was, had voordat ik positief getest had ook al gedroomd over een positieve test. Vannacht was ik er ook mee bezig, mijn man had namelijk tegen iemand verteld dat ik zwanger was. Ik was in mijn droom zo boos omdat we dat nog helemaal niet konden weten(was nog te vroeg om te testen) en hij dat dus nooit had mogen zeggen. Vraag me af wat dit te betekenen heeft? Ja, gebruik inderdaad nu clomid. Heb nu 100 mg en heb gelukkig weer een regelmatige cyclus. Had alleen gehoopt om met clomid een eisprong voor dag 20 te krijgen maar denk dat dat er voor mij nooit zal inzitten. Naja het is beter dan op dag 40 nog steeds op een eisprong te moeten wachten. Jammer genoeg alleen geen flauw idee waarom cyclus uit zichzelf zo onregelmatig en lang is. Het is i.i.ig. Geen pcos, maar wat wel blijft de vraag. Fijn dat je niet zoveel kwaaltjes hebt! Die dingen die je opnoemt heb ik ook altijd voordat mijn menstruatie komt.
Dan maakt het niet echt meer uit hé waar je eitje zat met zo'n nieuws!! Gefeliciteerd meid!! (ik kan alleen je link naar de test niet openen)