testen van deze site..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Kunnen de testen van deze site, die stripjes zeg maar, indrooglijntjes hebben? ik heb laatst een testje gedaan en heb een mini lijntje gekregen, dat zo licht is dat het niet te fotograferen is. ik weet wel zeker dat er een lijntje staat.

groetjes, Marieke

2. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik heb het iig nog nooit gehad. Soms heb ik zo'n striptest nog uren later uit de prullebak gevist om tegen beter weten in toch nog even te kijken, maar heb echt nog nooit iets gezien.

3. Marieke1983

Bedankt voor je reactie!
    ik zag net dat er bij de foto albums een nieuw album voor testen is, hier stonden matcare testen op. die van mij heeft een veeeeel dunner lijntje. dus ik test voor de zekerheid over drie daagjes nog een keer, maar ik ga ervan uit dat het toch negatief is.

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Volgens mij heb ik hetzelfde als jou gehad gisteren... ik meen ook wat te zien, maar voor een foto is het echter veel te licht!

Ik vroeg me dus ook af of die stripjes (ik heb de dipsticks gebruikt) indrooglijntjes kunnen hebben.

Groetjes!

5. Iwish

Iwish Niet meer actief

Zijn de gewone tests van deze site wel betrouwbaar? Zit erover te denken een paar te bestellen is wel superhandig natuurlijk...en lekker goedkoop.

xxx

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    onbetrouwbare tests zouden we niet verkopen!

7. Iwish

Iwish Niet meer actief

Nee is ook zo...maar ik had hier nog nooit van gehoord dus vroeg het me gewoon af. Ga ik ze snel even bestellen binnenkort. Thanx Natasja!

xxx

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    deze test zullen echt wel betrouwbaar zijn aangezien er al talloze vrouwen er een zwangerschap mee hebben ontdekt... maar vroeg me af of er door de urine gewoon een heel licht (echt tegen het witte aan) een lijntje zou kunnen ontstaan.

9. Niet meer actief

test zijn super betrouwbaar en keihandig in gebruik geen geplas over een stokkie maar gewoon met een pipetje (wat ik zelf erg handig vind)

Ik zie bij jou geen lijntje heb zelf wel ietsjes ingedroogd gehad toen ik nog niet zwanger was (wilde testen hoe ze werkte) maar na een dag zag het er wel raar uit) dus ik denk dat je ze na 15 minuten gewoon moet weggooien want dan zijn ze uiteraard niet meer betrouwbaar..

Ze zijn trouwens heel erg gevoelig want 4 dagen voor mijn NOD had ik al aardig streepje DAT vond ik ook fijn eraan!

10. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ze al eens uitgetest toen ik zeker wist niet zwanger te zijn. Er ontstaat inderdaad een licht indrooglijntje. Eigenlijk vrijwel kleurloos maar je ziet wel iets staan.
    Over een paar dagen nog maar eens testen.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die krijg ik ook met de kruitvat testen. vrijwel altijd als ik test.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja met kruidvat heb/had ik dat ook... erg verwarrend

13. Marieke1983

a, ik ga ook over een paar daagjes opnieuw testen, voor de zekerheid.
    spannend Jollie, flink over tijd (toch?) en dan zo'n vaag lijntje.. wie weet... ;)

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hihi kga er niet vanuit dat het een lijntje was, want als al meerdere een lijntje zien staan wat tegen het witte is zal het wel niks beteknene.... we wachten gewoon nog deze week af! en dan zaterdag nog maar eens testen ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    spannend, we duimen gewoon nog ff verder Jollie.

16. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Marieke1983!

Ik heb het namelijk wel gehad. In december alleen niet met de test van deze site..
    dat ik 3 keer getest en bleek niks te zijn heb ze weggegooit.
    en dacht na 3 uurtjes ( weer in de wc te zitten) laat ik nog ff kijken..
    en idd alle 3 de testen zaten een streep op. wel licht maar je kon het wel duidelijk zien ..
    en ik was toen al 4 dagen over tijd.. en met de 5 dag werd ik hefig ongesteld :evil: :cry:
    met deze testen van de site heb ik het nog niet gehad.
    Dat wou ik even zeggen..
    Idereen succes nog met klussen :D
    en de meiden die zwanger zijn Van Harte gefeliciteerd :D :whistle:

Groetjes Sara :)

17. Marieke1983

Ben je dan niet heel even zwanger geweest dan, als je zo'n heftige ongi had?

18. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    hoi Marieke1983

Ja ben ik ook idd geweest ben naar de dokter er voor geweest,en hij heb idd gezegt dat het los gelaten heb helaas :cry:

Maar ja een vruchtje laat zn eigen niks voor niks los..
    dan is er toch iets niet goed geweest..denk ik maar zo :rolleyes:

groetjes Sara :)

19. Marieke1983

Hoi Sara,

Dat is inderdaad jammer, maar ze zeggen idd dat als een vruchtje loslaat het toch al zwak was....

Ik zie trouwens dat je gaat trouwen, binnenkort. Mijn vriend en ik hebben het er ook over, vind het leuk om te zien dat iemand van mijn leeftijd ook zo ver is hiermee. :D

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.108
    2.278
    113
    Brabant
    over trouwen gesproken, ik kom uit t zelfde jaar als julie ong (goed bouwjaar) en ik ben al ruim 2,5 jaar getrouwd, een aanrader hoor!

En over die ingedroogde lijntjes, dat lijkt me wel lastig. En na zoveel minuten mag je toch ook niet meer "kijken".? Iig dan telt het toch niet meer? Of zou het kunnen zijn dat je met een heel laag hcg gehalte pas na bv 15 min een lijntje staat?

Deel Deze Pagina