Hallo allemaal, Omdat ik vrij lange cyclussen heb ben ik deze maand gestart met temperaturen. Helemaal blij was ik toen ik op cd 16 een kruis kreeg van FF, we hadden ook nog eens goed geklust dus ik kreeg erg veel hoop. Nu vloog mijn temp vandaag weer naar beneden en nu ben ik mijn ei gelijk weer kwijt. Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje denken; 28ddea Ovulation Charts Zou de dip van vandaag kunnen duiden op een aankomend ei, of een innesteling of...? Geen idee eigenlijk. Ik ben er al een leek in dus ik ben erg benieuwd wat jullie ervan denken.' Bedankt voor het meekijken!!! Liefs, Fem
Kijk eens naar mijn berglandschap.... Enige voordeel wat ik heb.. is dat ik met persona vorige week zaterdag ++ heb getest.... en ook mijn bmm in de gaten heb gehouden... je dip van vandaag zou dus best wel eens een dip na eisprong kunnen zijn.... die heb ik ook... en ik weet vrijwel zeker, dat mn ei uiterlijk 22ste gesprongen is....
Hoi Seth, bedankt voor je reactie, jij hebt idd ook een mooi berglandschap, maar hey; je hebt wel je ei gevonden, super, hoog blijven nu he!!! Bedankt!
ik zie vooral heel veel stippellijntjes en tempen is vooral om achteraf te kunnen bepalen wanneer je ei was en of je kluspatroon goed was en om dat je nod te bepalen vooraf is het heel moeilijk om uberhaupt wat er over te kunnen zeggen (zie mijn kaartjes, vele toppen en dalen)
hoi, Ik zie dat je bij je vorige cyclus ook een behoorlijk laat ei had. Zou het niet kunnen dat dit weer het geval is? dat je in de komende week je eitje krijgt? MAar je moet idd zoasl blackeyed girl zegt, elke dag voor je opstaat , zelfde tijdstip tempen. Pas dan krijg je een duidelijk beeld. Succes meis! HEb zelf ook een paar van die vreselijke berglandschappen gehad en weet hoe verschikkelijk onzeker je hiervan kunt worden. liefs HElena