Misschien een domme vraag :s

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door rachell, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Ik heb een vraag.. :

Kun je zwanger zijn.. als je temp eigenlijk laag is ?
    Ik zit nu op 43 dagen .. en heb 1 test gedaan en natuurlijk negatief.. ik had ook wel mn temp bij gehouden .. zoals je kunt zien .. maar je leest ook wel eens, dat ze overtijd zijn en negatieve testen.... en toch zwanger..

Bedoel .. vraag het jullie maar even .. voor dat ik mezelf nu helemaal gek ga maken ?!

Liefs Rachell

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hoi Rachell,

Wat een lange cyclus zeg. balen voor je. Ook omdat er geen duidelijk patroon in zit.

Zelf denk ik dat je ei op zich laat wachten. (en lang ook..)

Wat ik je adviseer te doen ik contact op te nemen met de huisarts. Wellicht dat hij je doorstuurt naar een gyn oid. want over het algemeen genomen worden cyclussen langer dan 35 dagen gezien als niet normaal. Tenminste dat was bij mij het geval.

vwb zwanger zijn met een lage temperatuur; dat is bijna niet mogelijk, tenzij het een lage temperatuur betreft maar hoger dan voor je eisprong (snappie t nog??)

Succes en hopelijk heb je snel een heerlijk wonder in je!

3. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Ik heb vandaag verloskundige gebeld..
    Ze zei dat ik het eerst 4 weken moet afwachten.
    Of ik ongesteld word. en dat ik nog een test moest doen, maar ga niet van uit dat die positief zou zijn ...
    Als ik over 4 weken nog niet ongi bent, dan moet ik naar de huisarts.. en die zou me dan zoaals je al zei naar de gyn doorsturen ..
    Ik hoop echt dat er niet iets ''mis'' met me is.. :s

Deel Deze Pagina