vanmiddag was ik met de was bezig en voelde ineens iets ´lopen´...toen ik ging kijken zag ik dat ik een soort slijmflups (sorry.. ) was verloren... Het zag er een beetje yoghurt achtig uit. Dit gebeurt me wel vaker als ik mijn eisprong heb...zo ook vorige week donderdag (dag 15). Dus ik dacht dat ik mijn eisprong al had gehad. Had ook last van mijn borsten en krampjes in mijn buik. Maar dat had ik vandaag (dag 20) dus ook....is het mogelijk om een tweede eisprong te hebben? Ik heb daar namelijk wel eens wat over gelezen op de site?
Hoi sandra, het kan inderdaad dat een vrouw twee eisprongen in 1 maand geeft...komt niet vaak voor maar kan absoluut... Dit is bevestigd door clearblue advieslijn..ik heb aantal maanden geleden nameijk twee verschillende testmomenten met een week ertussen twe positieve ovu testen gehad! dus toch maar even aan de slag voor de zekerheid! liefs nina
Dat had ik ook meteen even gedaan...hiihihih.... Meestal als ik die krampjes voel dan komt het eitje los...dacht ik...dus maar gelijk even geklust...
Ja, toch maar even klussen, baat het niet dan schaadt het ook niet! Maar het is inderdaad mogelijk om 2 eisprongen te hebben.
Als je dan nu je 2e eisprong hebt. Heeft het eitje dan wel genoeg kans om in te nestellen ? Of moet je bij het 2e ei 14 dagen erbij optellen voordat je ongi komt. SandraK jij tempt toch altijd ?? Zou je dat dan ook weer terug kunnen zien ?
Ik denk dat mijn ongi dan later komt ja... Ja, ik temp normaal altijd, maar juist deze keer niet omdat ik op vakantie was....lekker handig he... Ik ben er niet helemaal zeker van wanneer ik het nou voelde vorige week. Of het nou aan het begin of aan het eind van de week was... Kan het ook zijn dat je afscheiding gewoon meer wordt als er een bevruchting heeft plaats gevonden?
Hnm volgens mij verschilt dat nogal per persoon dat slijm en afscheiding en bevruchting. Was het mischien niet "gewoon" een klusrestantje ???
Het zou wel bijzonder zijn als je een 2e eisprong hebt gehad. Maar goed, dan heb je dus ook 2 kansen deze ronde en dat is mooi mee genomen; of werkt dat niet zo? Ik hoop voor je dat het met een van de eitjes raak mag zijn, groetjes Olga
Dan was het vast geen klusrestant meer idd. Zoooo leuk zo'n forum he, dat iedereen verteld wanneer en hoe die klust. Er was laatst hier ook iets over een 2e eisprong dat topic heette: cosmische cyclus.
Ja he...hahahhahaa... Maar ik zit nu inmiddels op dag 20....heb normaal mijn eitje zeker niet later dan dag 16....maar ja...we wachten wel af wanneer ik ongi ga worden....dan kan ik terug tellen...
hai nemo, die kosmische cyclus heeft verder niets met je biologishe cyclus dus eispong te maken! Dat heeft met de maanstand te maken tijdens je geboorte! Heel veel bevruchtingen hebben uit onderzoeken gebleken te komen tijdens die kosmische cyclus! Deze kan tegelijk met je eisprong vallen maar hoeft absoluut niet! Had jij nog antwoord gehad van die man mbt jouw kosmische cyclus? liefs nina
FF of topic maja. Nee ik heb nog niets gehoord. Ik wacht nog ff en dan mail ik hem nog een keer. Maar die cosmische "eisprong/cyclus" kun je dus niets van merken ??