Hoi allemaal! Ik vroeg mij af wat jullie van mijn temperatuurkaartje vinden (zie onderschrift). Deze ronde namelijk voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden. Oraal, maar ga dat de volgende ronde denk ik anders doen. Op 16 juni opeens sochtends veel moeten kokhalzen. De dagen daarop ook nog een beetje last van gehad. Verder wat last van buikkrampen en het gevoel dat mijn borsten wat gezwollen zijn, maarja deze 2 symptomen had ik de vorige ronde ook. Ben benieuwd wat jullie van mijn temp.kaartje vinden. X
Ik sluit me bij Toto aan. Je temp kan een dag voor nod, op nod of zelfs een dag na nod opeens zakken. Hoop voor je dat die hoog blijft.
Toch het advies om rectaal te gaan temperaturen. Ik vraag mij af of je eisprong goed uitkomt op dit kaartje, omdat oraal tempen zo onbetrouwbaar is. Je hebt namelijk geen vruchtbaar slijm meer na de eisprong en jij beschrijft het nog 2 dagen verder. Dus ik zou qua NOD een marge aanhouden van 2 dagen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad van plan de volgende periode rectaal te temperaturen. Ik zal rekening houden met de marge van 2 dagen. Bedankt Sandana!
Haha wat leuk dat jullie mijn kaartje nog gecheckt hebben Vanmorgen inderdaad positieve test gehad. Het was geen knaltest maar toch duidelijk zichtbaar. Ik besef het nog niet echt... Mijn vriend al helemaal niet.... Hij vind dat ik te vroeg een test heb gedaan ( vandaag NOD ) , en omdat het geen CB test was denkt hij dat de uitslag niet betrouwbaar is. Morgen ga ik de digitale test van CB doen zodat ik hem dan hopelijk wel kan overtuigen.