Hoi dames! Ik heb mij aangemeld bij FF maar snap er niks van, Moest mijn laatste menstruatie enzo invullen maar dat is januari en weet niet precies welke datum.. Ik heb deze dus gegokt Nu ben ik dus ingelogd en wil morgen beginnen met tempen om te kijken wat zich nou afspeeld in mijn lichaam Ik heb de app gedownload en weet niet zeker of die hetzelfde is als op een pc Nu zie ik de calender in beeld met allerlei omringde data's, maar kan nergens vinden wat deze inhouden... Heeft iemand mss een korte uitleg over hoe deze app te gebruiken? En wanneer ik mijn temp invoer bij 'temp' waar vind ik deze dan terug??? Bedankt alvast!!! Waarschijnlijk heb ik voorlopig geen ei, dus mss is het wel niks voor mij maar proberen kan altijd
Hallo DML De app en op de PC is hetzelfde. Ik leg het even kort uit vanuit de app: Daar heb je links onder staan calendar / charts / data Als je op een dag klikt in je kalender of via data maakt niet uit, maar op de dag kan je je gegevens invullen. Zorg wel dat je elke dag op dezelfde tijd tempt dus ook in het weekend. Verder kan je hier nog meer gegevens invullen als je BMM check, je slijm, overige klanten, uitslagen van testen etc. Deze gegevens zie je vervolgens terugkomen in je kaartje (chart). De eerste maand heb je volgens mij een soort VIP account, bij mij is die sinds dit weekend verdwenen. Je kan nog wel gewoon je gegevens in blijven vullen alleen bepaalde analyses kan je dan niet meer maken. Mocht je nog iets willen weten hoor ik het wel.
Hoi! Dank je wel!! Mijn temp is nog steeds erg hoog 37.8 Had vorige week 3x positieve testen maar sinds zaterdag niet meer, ik dacht aan indrogers maar blijkbaar is het een foute innesteling geweest dus mss beter als ik mijn bloeding afwacht...
3 positieve zw. Testen mijn NOD was afgelopen zaterdag... Ervan uit gaande dat ik m'n ei rond de 24e had (ik deed toen aan slijm check maar werd geadviseerd om te tempen) maar daarna dus de positieve testen en dan nu de negatieve testen
Nu tempen heeft geen nut. Je zit na ei (wanneer die dan ook is geweest😴 dus een eisprong kan je er ook niet uithalen nu. Ook weet je niet wat je basale temp is (temp voor ei) waardoor je dus niet weet naar welke waarde je temp moet dalen als je ongesteld bent. Ik zou even 1,5 week afwachten om te kijken of je ongi komt en vanaf dan pas beginnen met tempen. 37.8 is wel extreem hoog. Heb je wel direct na wakker worden getempt (zonder je bed uit te zijn geweest) en rectaal gemeten?