Hey meiden Ik temp al zeker wel 1 jaar, en heb altijd een stabiele temp na eisprong tot aan nod. Nu deze keer is het echt een totaal ander tempkaartje dan ik gewend ben.. na eisprong...t lijkt wel een gebergte, zou dit een goed of slecht teken wezen? Tuurlijk weet je dat pas op nod.. Maar wie had er een totaal ander kaartje... en was zwanger? Kan er weinig over vinden op t forum. Dit is onze laatste iui poging geweest, dus zou zeer dankbaar zijn als het gelukt is voor ivf/icsi. Wou eerst geen topic openen hierover, maar ben toch erg nieuwsgierig!
Ik had bij de vorige zwangerschap ook geen duidelijk patroon hoor... Ik hoop voor jou op een goed teken!
Bij mij was hij wel anders, maar dan omgekeerd. Had toen ik niet zwanger was heel veel bergen en dalen, toen ik wel zwanger was eerder stabiel. Dus ja, het was anders! Hoop dat het voor jou een goed teken is!
Ik heb er niet veel verstand van, maar dit staat op internet: Ovulatie EN zwangerschap: Drie-fasig Gelijk aan het tweefasig patroon, maat met een extra sprong naar een derde nivo zo rond de tijd dat de eicel zich innestelt in de baarmoederwand. Ik duim voor je meis!!!
Normaal gewoon 14 dagen..maar gebruik nu ook utrogestan, die heb ik tot 15 dagen na ei, als ik niet zwanger ben stop ik op dag 15 en word ik dag 18 ongi. x
Ok, op die manier. Ik zag inderdaad op je tempkaartje van vorige maand dat je een langere LF had dan gemiddeld, maar dat komt door de utrogestan dus. Weer wat geleerd. Wanneer test je dan? Op dag 14? Of probeer je het al eerder? Ik hoop zo dat je een mooie test krijgt. Dat zou ik echt super vinden. Spannend hoor!