Lage temperatuur voor de eisprong door de kou?? :S

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Carlien, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Normaal zit ik voor de eisprong zo tussen de 36,5 en 36,6..

Nu al 2 dagen 36,2 en daarvoor ook al 36,3 en 36,4..

Komt dat door de kou die lager temperaturen?:( Of is het gewoon een ronde zo, heb als het goed zondag mijn ei dus dan zal hij wel stijgen.

Maar toch? Viel gewoon op;)

Groetjes,
    Carlien:)

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    De buitentemperatuur zou niet uit moeten maken.

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Wij hebben wel een oud huis, dus het heeft ook invloed op de binnentemperatuur8). Ik had vanmorgen weer 36,3.

Zoals ik al zei het valt me gewoon dat mijn temperatuur lager is, dan de andere rondes. Maar zal wel toeval zijn. Ik weet het zelf ook niet.

Aan het eind van de week zal hij zo wie zo wel stijgen, dus dat scheelt dan wel weer.;)

Groetjes,

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    #4 Carlien, 29 dec 2010
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
    Blij dat dit topic nog niet op slot is.. Want nu naderhand denk ik toch niet dat het toeval is geweest:(.

Ik heb nog steeds geen eisprong gehad, tenminste niet dat het te zien is op mijn temperatuurkaart bij FF. (zie handtekening)

Mijn temp is nog steeds lager als gewoonlijk en nog geen stijging tot nu toe. Deze ronde heb ik ook gebruik gemaakt van ovu-testen. (zie mijn andere topic voor foto's) Maar ook hierop is geen eisprong waar te nemen. En dat terwijl ik normaal wel een eisprong heb.

Zou mijn lagere temp in verband staan met dat ik geen eisprong heb??:( Weet iemand of dit er mee te maken kan hebben?:(

Hoop dat iemand een antwoord heeft, want ik snap het niet. Het is wel heel toevallig dat het me eerst opviel dat ik een lagere temp had en nu geen eisprong:(:(

Groetjes,

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Niemand???? Of denken jullie wel dat het gewoon toeval is?:(

Deel Deze Pagina