Hej meiden Ik vroeg me af of er hier iemand zit die echt in de allereerste ronde zonder pil zwanger is geraakt? Ik wil mezelf geen goede moed geven hoor, vroeg me af of het überhaupt kon
alles kan, bij mij was het idd zo dat ik direct zwanger was, ik was met de pil gestopt eind maart en tijdens onderzoek begin juni bij de gyn bleek dat ik al een paar weken in verwachting was ondanks ik gewoon ongesteld was geweest, en bij de 2e precies hetzelfde met dat verschil dat we met haar nog niet echt gestopt waren met de pil dat zouden we pas na de bouwvak doen (was ziek geweest) dus ja het kan echt wel...
Nou Tacha zou wel leuk zijn he! Maar het kan inderdaad wel hoor Ik heb het zelf ook een keer gehad Alleen kreeg ik een miskraam met 9 weken...
Ik ben meteen zwanger geraakt. En we hebben het maar 1x gedaan die maand want we waren niet bezig met een kindje!!! Hoezo vruchtbaar geweest die maand Het kan dus in 1x raak zijn maar hoop er nooit teveel op. Het kan langer duren maar zoals je leest hoeft dat niet hehe!
Hoi Tacha dat kan zeker!!!! Ik heb het bij de eerste ook gehad. Na 12 jaar pil gelijk in een keer raak!!!!
Hoi Tacha, Ik ben in de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil zwanger geworden. Het kan dus wel! En ik had echt geen idee van mijn cyclus en heb toen dus niet over vruchtbare dagen nagedacht. Helaas is de zwangerschap geeindigd met 11 weken.... en nu zit ik in de tweede ronde na de miskraam, dus heb ik minder geluk Groetjes, Anakin.
Dag Tasha, Ook ik zit in mijn eerste ronde en hoop dat het direct raak is. Na het stoppen met de pil duurde het 52 dagen voor ik ongi werd. nu dus ronde 1. Nog geen te bespeuren. heb al twee weken een test liggen maar ge pas maandag testen. zondag is nl. dag 52. Veel hoopvolle groetjes.
Yep, ik was ook de eerste ronde zwanger... en dat terwijl ik halverwege een pilstrip gestopt was! 21 april laatste pil, 24 april laatste menstruatie en 19 mei positieve test...
hoi hoi ben ook net een maand gestopt met de pil en heb ook geklust ben nog niet ongi maar dat kan heel goed van mijn ontpillen zijn. heb wel even krampjes gehad maar nu helemaal niet meer. vraagje als je bv maandag geklust heb dan kan je toch eigenlijk 9 dagen na die maandag pas testen ik weet niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was dus ook niet mijn ei sprong groetjes esther
Leuk dat er toch een aantwal meiden zijn bij wie het is gelukt! En Ooievaar klees net dat ik na jouw berichtje "leuk" heb gezet, maar dat was op smoekie bedoeld he!! Niet op jouw miskraam
dat zal Ooievaar wel begrijpen Tacha, ik ben ook meteen aangeteld nadat ik gestopt was met de pil maar dit werd helaas een miskraam. het kan wel degelijk hoor!!
ook ik werd gelijk zwanger na stoppen met de pil, maar helaas werd dit na 8 weken ook een miskraam. vind wel dat dit vaak voorkomt, als ik bovenstaande lees!!!!
Hier alles rustig .. Heb echt totaal geen spoortje van ongesteldheid.. Pff ik heb echt geen zin in weken te wachten op mn duivels En langs de andere kant durf ik niet te testen want heb niet het gevoel dat ik zwanger ben Eneuh, het valt idd op dat er veel miskramen zijn bij meiden die van de 1ste keer zwanger waren Pff dat wachten is echt niet leuk!
het kan wel ik was gestopt met de pil en moest ongesteld worden en bleef weg maar tweee weken later werd ik ongesteld je lichaam moet nu weer andergaan werken dus kan zijn dat je zwanger bent of niet groetjes winniethepoeh -------------------------------------- 1-07-2006* miskraam gehad was 5 weken heen
Hej meis, bedankt dat je denkt aan me Je bent echt een schat! Iig, vandaag slechte dag gehad, ben misselijk opgestaan (moest werken) en motilium hielp maar een uurtje.. Heel de dag vlagen van misselijkheid en draaierigheid, zo erg dat ik water in mn mond kreeg en een paar keer nét niet heb moeten braken Ik had/ heb ook heel veel last van mn buik, krijg soms venijnige steken, en heb constant een raar kramp-achtig gevoel Had vanmorgen een tampon ingedaan, na paar uurtjes zag ik beetje bloed.. Nog geen druppel.. Ik weet niet of mn duivels nu zijn begonnen of niet.. Na dat half druppeltje niets.. Geen roze..Niets.. Vandaag merk ik dat mn tepels pijn doen. Normaal heb ik vrij ongevoelige tepels/borsten, maar nu doen ze vrij veel pijn.. Ik weet niet at dit betekent..Mn verstand zegt ontpillen We wachten af en ik hou je op de hoogte!! Kan pas morgenavond weer op i-net
Maar misschien van de week eens een testje doen als ik jou was Ik duim voor je meis dat het gelijk raak is!!