Pff eigenlijk weet ik zeker dat op dag 12 mn ei heb gehad en ff had daar ook eerst n kruis gezet maar nu ik voor de 4e dag op rij n temp heb van 36.8 verplaatst ie m ineens. Wat denken jullie? Jullie kunnen mijn kaartje zien door op mn banner te klikken
ik denk zelf dag 12 inderdaad zo zag mijn kaartje er ook regelmatig uit en mijn ovu testen gaven dan ook dag 12 aan. mss ben je dag 14 wat later of eerder opgestaan dat die daarom wisseld. dag 12 iswel echt een diepte punt tis vrij normaal dat die daarna wat schommeld succes
nee ik ben op de zelfde tijd opgestaan dus daar kan niet aan liggen.. maar wel gek dat ie m ineens verplaatst.. kan je dat zelf niet terug veranderen ofzo?
ben bang niet genoeg... was toen aardig warm en dan heb ik niet zo'n zin hihi.. had zondag ervoor geklust en twee dagen erna dus ben bang dat m gemist heb of die van zondag moeten nog lang hebben geleefd en dan op dinsdag ochtend ei gehad hebben ofzo
De sprong tussen de temp voor je ei 36,5 en wat jij denkt na je ei 36,6 is maar 0,1 graden. Het verschil moet echt wel 0,2 zijn of hoger. Ik zeg; eisprong op dag 14. Vanaf dag 15 gaat hij pas echt genoeg stijgen. Als je nu vruchtbaar slijm gaat invullen zodat ff het kruis op dag 12 zet, hou je alleen jezelf voor de gek . Waarom weet je zo zeker dat hij de 12e gesprongen is?
Echt zeker weet ik t niet.. Maar lijkt mij t meest logische aangezien daarna bmm harder werd e.d Maar ik ga maar vanuit dat t eventueel twee dagen langer kan duren tot nod. Ik heb nu al 6 dagen dezelfde temperatuur zou dat n goed teken kunnen zijn? Heb t in ieder geval nog nooit eerder gehad