Dit is de eerste maand dat ik temperatuur dus voor mij nog nieuw en onwennig. Ik heb van dag 10-17 veel pijn gehad links in mijn onderbuik met vrijdag een piek dat het echt zeer deed! In mijn beleving was dat pijn op de plek van de eierstok. Mijn baarmoedermond was toen ook hoog zacht en open, wat de laatste dagen niet meer is. Er zit een stijging in die dagen maar het is maar 0.2 is dat te weinig om er wat van te zeggen? Mijn temp lijkt nu verder omhoog te gaan maar ik snap dat we daar nog weinig over kunnen zeggen dan moet ik verder tempen. Ik heb trouwens nooit echt afscheiding gehad dat er uit kwam, maar rond de dagen van de stijging wel veel slijm om bmm. Kunnen jullie mij helpen en wat uit mijn kaartje halen? 45da92 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Je krijgt van FF een kruis als je temp 3 dagen hoger is dan de temperaturen ervoor. Wellicht morgen? Je zult even moeten wachten nog Blijf gewoon tempen! Als je vrij weinig slijm hebt, zou ik kijken of je wat slijm van bij je bmm mee naar buiten kunt nemen en dan tussen duim en wijsvinger voelen hoe het aanvoelt en wat het doet als je dan je vingers van elkaar haalt. Je eisprong is normaal gesproken op de laatste dag van je vruchtbare slijm en dat je bbm open staat. Is de eisprong geweest dan gaat dit weg om infecties buiten te houden. En dan gaat je temp omhoog. Pas na 3 x een verhoogde temp weet je dat het geen piekje was maar een echte stijging.