Hallo meiden, Ik zit nu op dag 24 denk ik van mijn cyclus, vandaag is al de 3de dag dat ik rauw-eiwit afscheiding heb en regelmatige buikpijnen. Lijkt wel beetje op ongesteldheidspijntjes, maar toch anders. Dan zou ergens vandaag mijn eisprong toch plaats moeten vinden. Tot op heden heb ik hem nog niet gespot. Dit is mijn kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/259b6f Die afscheiding kan mijn lichaam toch niet ''fake'' doen toch? Pff maakt me maar weer eens zorgen Bedankt alvast
Hoi Wupsie, Hoe waren je vorige cyclussen? Aan je temp te zien, heb je in ieder geval nog geen eisprong gehad. Het lijkt er wel op dag je eisprong heel snel gaat komen (misschien vandaag), en dat dan je temp zal stijgen. Afscheiding is vaak wel een teken dat je in je vruchtbare dagen zit, maar de één heeft die meer en langer dan de ander. Misschien heb jij het gewoon iets meer, maar het is in ieder geval niet iets om je zorgen over te maken! Ik hoop dat je temp snel stijgt! Groetjes Mosa
Ik denk dat je eisprong er nog aan gaat komen. De rauwwitte afscheiding, is meestal een voorbode van de eisprong. Net zoals de andere meiden zich alafvroegen, wat waren je vorig cyclussen?
Hoi meiden, Allemaal bedankt voor jullie antwoord. Ja hij moet er nog aankomen, heb nog steeds pijn in mijn buik. En dan rechts onderin (links ook wel, maar dat is van mijn darmen) Temperatuur is nog niet omhoog, maar dat komt nog wel denk. Mijn vorige cyclus van 41 dagen, en deze gaat weer rond die koers. Vanaf 2 januari gestopt met de pil (maar slikte wel een hele lichte) en daarvoor had ik ook altijd al lange cyclussen. Maar mijn lichaam geeft wel duidelijk signalen af pff... Vooral de afscheiding, maar beter zo. Weet ik precies waar ik zit in de maand!
Pfff.. Heb nu wel hele rare buik. Echt een heel weeig (hoe schrijf je dat) gevoel in mijn onderbuik. Voornamelijk rechts! Temp was nog niet omhoog vanmorgen en verlies nog steeds die afscheiding. Maar sinds een half uur echt dat gevoel, beetje pijnlijk maar niet super. Vooral erg na het plassen en dergelijke. Hoort dit erbij of ben ik nu een beetje gek aan het worden
Ik was bijna altijd echt ziek van mijn ei...deed gewoon pijn. Kan dus best zijn dat die van jou eraan zit te komen. En op afscheiding moet je je niet al te vast pinnen, bij mij vast er echt geen touw aan vast te knopen. Had zelf na mijn ei nog eggwhite... Liefs!
@ Sterre; ok dank je. Voel me ook echt nog beroerd. Nog steeds geen stijging. Ok, mijn afscheiding volgt namelijk steeds netjes het ''boekje''. Vorige cyclus ook al. Na het ei bijna niks meer, en voor het ei het gevoel als of je leeg loopt haha Wordt er wel een beetje gek van, nu nog steeds geen ei, en het is al dag 28. Maarja, even volhouden nog. Het is voor een goed doel Liefs
http://img249.imageshack.us/my.php?image=grafiek.png Meiden! wat denken jullie van mijn kaartje? liefs Carina