temp hoog....nu 5 weken na curretage en geen ongesteldheid

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door bettybelle, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bettybelle

10 mei 2008
    12
    0
    0
    verzorging
    rotterdam
    hallo

ik heb 5 weken geleden een curretage gehad na 9 en een halve week zwangerschap...daarna ben ik gelijk weer gaan tempen en het blijft maar hoog de laatste week, maar ik heb al getest en die gaf negatief aan.... :(

de gynaecologe zei dat de kans groot is dat ik weer zwanger ben, maar dat ik te vroeg test...nu dacht ik dat als mijn temp naar beneden gaat dan wordt ik vast ongesteld..maar dat gebeurt niet...

Groetjes

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi is je temp dan nu wel gezakt of zakt hij niet ? Het kan namelijk 4 tot 6 weken duren voor je weer ongesteld wordt bij mij duurde het zelfs 13 weken voor ik weer ongesteld werd maar dit door een kleine verkleving en na dat die is weg gehaald werd ik weer ongesteld als je temp zak en je geen :evil: krijg moet je ff je gyn bellen dan kunnen ze kijken waar het aan lig heel veel sterkte

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb vorig jaar ook een curetage gehad..

en ik was na 1 week weer ongi,

misschien kun je je gyn bellen, zij kan je vast meer vertellen dan ons

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik werd zeven weken na de curretage weer ongesteld en mijn temp bleef vier weken na de curretage hoog, daarna daalde hij en vond ik een eisprong waarna het weer steeg. Op de dag dat ik ongi werd daalde mijn temp weer. Wat mij opviel was dat mijn temp in vergelijking met andere maanden erg raar en schommelend was. Kon de grote lijnen wel zien, maar het was toch anders dan normaal. Ik zou als ik jou was over een weekje weer testen? Na twee weken hoog moet je ongeveer wel een menstruatie verwachten of niet natuurlijk :)

succes!

Deel Deze Pagina