temperatuur blijft laag

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door snooky, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik zit inmiddels alweer op dag 30 van mijn cyclus maar mijn temperatuur blijft laag... Mijn normale cycluslengte zit rond de 40 dagen met een uitschieter van 52 dagen! Dit is inmiddels ronde 5 en ik word er een beetje moedeloos van! Betekent dit dat ik deze ronde geen eisprong heb?

2. Princesse

Princesse Lid

9 feb 2010
    16
    0
    0
    Hallo Snooky,

Als ik jou was zou ik doorgaan met temperaturen, want je ei kan nog komen, misschien gaat je temperatuur morgen wel omhoog. Ik heb mijn ei gehad op de 29ste dag dus het kan nog, en als je cycluslengte 40 dagen is is het nog normaal. Anderzijds kan je deze maand geen ovulatie hebben ook dat is normaal. Dat kan 1 of 2 keer per jaar gebeuren.

Groetjes,
    Princesse

3. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie, ik wacht nog even af! Ook vandaag was hij weer laag.... Dit is de tweede cyclus dat ik temperatuur en bij de vorige was een hele duidelijke eisprong te zien op dag 27!

groetjes Snooky

4. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Nog effe een vraagje: mijn gemiddelde temperatuur ligt rond 36,4. Nu had ik afgelopen maandag 36,4, dinsdag 36,5, woensdag 36,6 en vanochtend 36,8. Heb ik afgelopen maandag dan mijn eisprong gehad? Heb deze avond toen wel geklust! Wie kan mij hierbij helpen?

Groetjes

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    als je temp morgen ook nog 36.8 of hoger is dan denk ik indd dat je je eitje op maandag of dinsdag hebt gehad!!
    dan heb je goed gezeten met klussen.. en is het nu afwachten.

succes

Deel Deze Pagina