Hoi iedereen, Ik heb een vraagje, Ben laat begonnen met tempen ongeveer 6 dagen geleden. Mijn NOD is ongeveer morgen, (dinsdag) en me temp is al die dagen 37.7 en soms 37.6. Vind het erg hoog en kan me ook niet voorstellen dat mijn normale temp zo hoog is. Ben ook totaal niet ziek of verkouden en dat daarom mijn temp zo hoog kan zijn. Zou dit kunnen wijzen op zwanger zijn? Groetjen en alvast bedankt..
Heb je in je vorige rondes ook getempt? Waar lag toen ongeveer het gemiddelde? Ik ben deze maand begonnen maar ben nog niet boven de 37 geweest... Spannend voor je!
euh... ik ben zwanger... dus vandaar dat mijn temp zo hoog blijft. Ik blijf mijn temp bijhouden zolang ik er nog zin in heb. Ik ben vorige maand begonnen met tempen. Mijn basislijn lag ongeveer op 36,7. Mijn hele lijn na mijn ei ligt daar ook boven.
Nee ben aan de pil dus niet bezig met zwanger worden, maar nu heb ik toch zon vermoeden! Normaal is mijn temp geloof ik niet zo hoog, als ik me een x temp wanneer ik me niet lekker voel zit ik gewoon rond de 37.3 ofzo, ik vind dit namelijk echt hoog.. is gewoon bijna een soort van verhoging..
misschien nog een dag of 4 doortempen en dan toch een testje tegenaan gooien (kv 2v5) als ie nog steeds hoog is..
Heb trouwens licht gevoelige borsten, vlagen van misselijkheid maar niet erg misselijk, had vorige week een week voor mijn NOD paar dagen last van buikkrampen, (zoals menstruatie ongeveer) 1 dagje beetje bruinverlies (week voor nod, zelf idee van heel misschien innesteling?) en rond mijn vruchtbare periode heb ik sinds vorige maand ineens wit slijm, heb dit in de drie jaar dat ik aan de pil zit nog nooit eerder gehad. Op internet staat overal dat dat witte slijm betekend dat je vruchtbaar bent. Misschien werkt mijn pil niet goed meer ofzo en heb ik gewoon een eisprong? Ben drie keer verwisseld van pil omdat de andere pillen te licht waren voor mij, bloedde toen steeds tussendoor.. Heb vorige week wel getest, maar veel ste vroeg natuurlijk was ook negatief. Durf nou eigenlijk niet te vroeg weer te testen.. Hoe denken jullie over mn verhaal?
Toch een paar dagen wachten en testen... iets anders kunnen de andere dames er denk ik ook niet van maken. Er zijn genoeg dames ook door de pil heen zwanger geraakt, dus het kan wel.
Ja ik weet dat je gelijk hebt mayke, maar ben nu al een week nieuwsgierig en aan het wachten, zoek gewoon bevestiging denk ik, maar dat kan iemand je toch niet geven.. zal gewoon moeten afwachten of ik ongesteld wordt en eventueel eind van de week een testje doen..