Hoi wie heeft er antwoord op mijn vraag mijn temp blijft hoog geen menstruatie maar ook geen positieve test Wanneer kan ik nu het beste testen
Ja altijd tussen 6 en 6:15 voor het opstaan vandaag wel getest maar negatief en ik zie ook niet dat ff er naast zit ov was ook positief dus dat klopt ook
Ik had 2 voor 5 gebruikt van kruidvat. Maar vanmorgen was mijn temp omlaag dus mijn menstruatie komt er aan op naar de volgende ronde
Toch maar weer een vraag kan het zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad dat ik daarom maar niet ongesteld wordt. Ik heb nu weer een redelijk donkere ov test en een vaag streepje op de kruitvat ben echt de weg kwijt nu. Zwangerschapstest is niet op de foto te krijgen. Nu reageert die dus of op een ei of zwanger maar in zwanger geloof ik eigenlijk niet zo meer
Ja heel erg vreemd heb het wel een keer eerder gehad dat ik laat positief teste toen was het een lege vruchtzak morgen maar weer een test als ik nog steeds niet ongesteld geworden ben. Ik word er een beetje moedeloos van
Nou ben nog steeds de weg kwijt want mijn temp blijft 37 en normaal is die 36.7. Ik word er een beetje gek van
Ik kon het niet laten maar wat moet ik hier nu van denken als jullie ze ook zien Bovenste binnen 5 minuten andere binnen 10