Wie kan mij misschien helpen? Ik zal eerst eens mijn situatie uitleggen. Ik ben al lange bezig om zwanger te raken. Ik gebruik ovulatietesten en temperatuur opmeten doe ik elke ochtend. Nu had ik op 5 en 6 september een positieve ovulatietest. Woensdag 7 september weer negatief en temperatuur was van 36.3 naar 36.9 gegaan langzaam steeg mijn temperatuur tot 37.2 En nu al 7 dagen een lage temperatuur van 36.4 en vandaag zelfs 36.1. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Moet ik de hoop opgeven of kan ik nog hopen ??? Ik ben een beetje onzeker nu.ik zit nu op cyclusdag 25 en heb altijd een cyclus van 28 dagen dat zou betekenen dat ik donderdag nod heb.
Maar trouwens als woensdag 7 september 1 dpo is dan zou woensdag mijn nod zijn. Ik heb vandaag een test gedaan maar die is negatief. Wel blijft de bruine afscheiding die ik maandelijks voor nod heb weg . Kan ik nog hoop hebben???
Hallo Rogijuli, Via achteren met de thermometer. Voordat ik uit bed stap. Heb geen kaartje. Hou het bij op een vrouwenapp Kan het wel toevoegen als foto.