dag meiden! jullie kennen het wel... in de laatste dagen naar je NOD toe wil je achter alles iets zoeken! vandaar mijn vraagje hier. normaal is mijn temperatuur na eisprong tot NOD tussen de 36.9 en 37.1. nu is die al een paar dagen hoger dan dat (37.2/37.3). meetomstandigheden zijn precies gelijk. hebben jullie dit ook wel eens gehad? en zegt het iets over eventuele zwangerschap? of moet ik mezelf niet zo gek maken, jullie niet lastig vallen met deze vraag en gewoon geduldig afwachten bedankt!
Moeilijk zo te zeggen op basis van losse temperaturen. heb je misschien een link naar je kaartje? Het kán een goed teken zijn ja.
Ziet er positief uit volgens mij, maar eigenlijk zou je het moeten vergelijken met 2 of 3 oudere kaartjes. Dan kun je echt verschil zien zeg maar. Dat is voor ons lastig nu.
Hij ziet er indd wel positief uit! Wil je niet te veel hoop geven, maar heb gister mijn kaartjes is allemaal nagekeken en de ronde dat ik zwanger was, was mijn temp ook echt wat hoger...
dank voor jullie hoopvolle reacties hier opnieuw de link, met het kaartje van vorige ronde (voor kerst nog een weekendje weg, dus later uit bed dus wat hogere temperaturen): 33bce8 Ovulation charts on FertilityFriend.com ik kan alleen maar 2 kaartjes erop zetten ivm geen VIP membership. is er nog een andere manier om meer kaartjes te laten zien? in november had ik namelijk een vmk, en ook wel hogere temperaturen zie ik, nu charity dat zegt wat denken jullie?
Hoopvol dat zeker. Maar ja, hoop niet te hard. Al meot ik bekennen dat ik al lang een kruidvat 2 voor 5 had gedaan bij dit kaartje op 11 dpo
haha ik probeer me in te houden.. met moeite hor!! dat krijg je als je je man belooft pas echt zaterdag (1 dag overtijd) te gaan testen normaal zakt temp op 13/14dpo. waaah geduld geduld, maar ik krijg wel hoop nu!
hoi dames, even een vraagje voor jullie wordt er helemaal crazy van mijn temp is 3 dagen na mijn eisprong een halve graag gestegen, had dit weekend ongie moeten worden btw, vandaag is mijn temp van 37,1 naar 36,9 gezakt heb vandaag zwangerschapstestje gedaan zeer licht streepje kan je dan echt zwanger zijn als je temp zakt na 1 week hoog?? hopen dat jullie mijn verder kunnen helpen
he rocksy, je temperatuur is vandaag misschien iets lager, maar zal morgen waarschijnlijk wel weer stijgen als er sprake is van een goede zwangerschap! in het begin kan er veel mis gaan, en mocht je temperatuur verder zakken, kan dat ook betekenen dat de zwangerschap mis gaat. beiden scenario's heb ik meegemaakt: een keer zwanger, een temp dip, maar dit ging goed (helaas tot 8,5 week), en een keer zwanger met temp dip, en dit ging volgende dag mis. ik hoop natuurlijk het eerste voor je! laat je het nog even weten?
Hoi kara, Ja bedankt voor je reactie Ik hoop Ook op het eerste maar hou t beide in Mijn achterhoofd. Heb ook al eerder miskraam gehad bij 2 maanden. We zullen het morgen zien jij hoort t van mij hier Op het forum. Hoe gaat ie bij Jou??
Helaas ook ervaring dus met miskraam nouja, duimen draaien voor de betere optie, namelijk gewoon zwanger zijn en blijven. in ieder geval gefeliciteerd! ik hoop dat ik je mag volgen over paar dagen.
En ben je nu nog ergens mee bezig sorry heb je nog niet echt Gevolgd. Ben ook benieuwd van Jou te horen hoe t gaat nu enzo
ik ben nu vooral bezig met te hopen op goed nieuws en me af te vragen of ik al kan testen . verder staat alles wel in mijn onderschrift. en jij? je bent nog maar pas nieuw op het forum zie ik. ben je al lang bezig? voor je eerste? misschien dat er nog wel meer ervaringen zijn bij anderen over de hogere temperatuur!?
Nee eerste x dat we het proberen deze maand. Mirena Is nu 7 maanden eruit, om alles weer op gang te brengen haha En idd ben pas nieuw idd dacht wat handig om Ervaringen met anderen te delen Nou jij ook succes en Ik hou t in de gaten,
Nee eerste x dat we het proberen deze maand. Mirena Is nu 7 maanden eruit, om alles weer op gang te brengen haha En idd ben pas nieuw idd dacht wat handig om Ervaringen met anderen te delen Nou jij ook succes en Ik hou t in de gaten,
Goedemorgen voor degene die dit lezen temp was vanmorgen 37,1. was eerder mijn bed uit, dus voor mijn doen nog hoog. voor de grap ovulatietest gedaan en deze is knalpositief.. vanavond maar een zwangerschapstest doen. of niet. haha je kan jezelf zo gek maken ermee he! fijne dag!
Hoi allemaal Gister even een dip gehad 36,9. na 1 week Hoge temp. 37,1 En gister erg licht streepje bij zwangerschapstest, En vanochtend mijn temp 37.3 Dus we gaan de goede Kant op, Kara wat goed ben zeer benieuwd..
wat goed rocksy! klinkt als een goed ingenesteld beebje hier ook goed nieuws: hoge temp en positieve ovu test wezen op een duidelijke streep, en dat 2 dagen voor NOD! wij zijn blij