Eisprong? Kan toch bijna niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste allemaal,

Ik snap het even niet meer helemaal, dus hierbij een vraagje aan jullie...

Ik zit nu in de derde ronde en we gaan er helemaal voor!!! Mijn eerste twee cycli waren beiden 35 dagen met mijn eisprong op dag 23 (althans, volgens mijn temperatuurkaartjes. Ik had hier in de webwinkel een aantal ovulatietesten besteld. Vanmorgen (dag 17) dacht ik de eerste alvast eens te proberen, erop tellend dat deze negatief zou zijn. In de handleiding had ik wel gelezen dat ik eigenlijk kon beginnen te testen vanaf dag 18, maar ik kon het haast niet laten.

Nu testte ik vanmorgen dus en was deze test hardstikke positief. Het teststreepje was heel donker en veel donkerder dan het controlestreepje. Wat denken jullie hier nu van?

We hebben gisterenavond geklust, dus wat dat betreft is dat wel goed, maar misschien dat we er dadelijk voor de zekerheid ook nog maar even voor gaan...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden... en sorry voor dit lange bericht.

Groetjes,
    Josien

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    valt toch wel mee met de lengte van je berichtje.

het kan best hoor dat het nu opeens eerder is. bij mij was het andersom, eerst twee keer 28/29 dagen en daarna opeens 36 dagen. Daarom ben ik daarna gebruik gaan maken van ovulatietesten. Ik heb nu op dag 20 een positieve test gehad en daarna op dag 21 weer (achteraf was die nog iets duidelijker maar de eerste was ook duidelijk). Maar je zegt dat je ook tempt , wat zegt je temperatuurkaartje

zou wel een dag tussen het klussen laten, zaad blijft 48 uur leven en anders is de kwaliteit minder goed volgens mij. kunnen jullie beter morgen nog eens klussen.

Het is af en toe om gek van te worden, denk je eindelijk dat je je lichaam denkt te snappen is het weer anders. succes

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Janice,

Dank je wel voor je snelle berichtje... ik heb deze cyclus een heel gek kaartje. Terwijl de vorige er een uit het boekje was, heeft FF mijn kruis eerst gezet op dag 10 (kon natuurlijk nooit, maar goed... mijn temperatuur was er ook wel naar...). Ik zal mijn kaartje van deze ronde er even bij gooien:

Gek kaartje niet?!?

Tja, ik weet dat je tussen het klussen beter één dagje kunt laten zitten, maar in dit geval zou het misschien een gemiste kans betekenen... :cry:

Deel Deze Pagina