Tot en met dag 10 na je vermeende ovulatie is je temp net zo hoog als voor de mogelijke eisprong. Er is geen stijging te zien, dus m.i. geen ovulatie. Maar wel op dag 30. Als je de regeltjes goed volgt, dan is temperaturen meer betrouwbaar dan ovulatietesten, die dingen zijn ook niet altijd betrouwbaar. Ik denk dat ff het kruis wel gaat aanpassen wanneer de stijging doorzet. Ik hoop dat je deze eisprong wel benut hebt..
Nee niet benut. We moeten namelijk zwanger worden met donorzaad, IUI. En we gingen er vanuit dat ik vorige week zaterdag mijn ei had gehad. Ziekenhuis verbiedt mij te tempen eigenlijk.. Volgende ronde krijg ik echo's, dus dan zou deze poging zijn mislukt Ik temp op verschillende tijden, maar direct na het wakker worden. Dit omdat ik vaak uit bed moet om te plassen en dan red ik geen 3 of 4 aaneengesloten slaap meer... Dank je wel voor je reacties in ieder geval.
Oh ja sorry, hihi, ik zie het in je handtekening staan. Ja, dat gaat anders wat lastiger Ik vind het erg van het ziekenhuis om geen echo's te doen. Nu is er de mogelijkheid dat je een kans vergooid hebt. En je hebt er maar een beperkt aantal denk ik he? Nou meid, succes en ik zou zeggen sta er op dat ze de volgende cyclus meer gaan monitoren!
Ja de volgende ronde krijg ik sowieso al echo's, de arts merkte al dat ik me helemaal zat op te vreten (we hadden toevallig 2 dagen na de IUI nog een afspraak gepland staan). Dus nu is het even afwachten wanneer ik ongesteld wordt en dan krijg ik gewoon 2 of 3x per week fm's. We hebben 10 rietjes gekocht, maar het zaad is erg duur... Dus we hopen dat het met deze 10 redden. Godzijdank net voor een prijsverhoging geweest (we hebben 180 euro per rietje betaald excl. 25% btw en nu kosten diezelfde al 299 euro...).
Ik had vandaag een negatieve bloedtest en nog niet ongesteld. Gezien mijn temperatuur is mijn eitje dus toch pas vorige week geweest. 1,5 week nadat de CB een smiley gaf Zo zonde van ons zaad, maar dat is niet anders. Nu wachten op menstruatie rond 29 april hoop ik en dan krijg ik vanaf dag 10 gewoon follikelmetingen. Zodra het eitje rond de 18mm is, krijg ik een pregnyl injectie zodat hij zeker springt en dan de IUI. Beter gepland en niet zonde van het zaad. Op naar de volgende ronde dus, hopelijk korter als nu... Thanks voor het meedenken allemaal. Temperaturen is in mijn geval toch echt beter, ondanks mijn PCO schommelt hij soms erg maar het is toch het nauwkeurigst. FF had mijn eisprongdag nog niet verplaatst omdat ik de positieve ovulatietesten liet staan. Mama-Apps overigens wél. Die verplaatste mijn ovulatiedag. Ook een goede app dus! Heb nu de positieve uitslag van de ovutest maar weggehaald bij FF. Temp deze maand nog af en volgende maand stop ik ermee denk ik, geeft meer rust misschien.
Het is en blijft toch een computer he? Had ik het toch beter gezien Voor jullie niet leuk natuurlijk! Maar fijn dat de volgende ronde meer controles zijn. En ik spreek uit ervaring dat ovulatietesten bij pcos'ers vaak vals positief aangeven, omdat het lh-gehalte vaak verhoogd is. Dus.. dat kan de reden zijn. Ik had veel positieve ovulatietesten, maar geen eisprong. Zonde van het geld dus.. Het is allemaal al duur genoeg. Hopelijk komt je menstruatie snel en kun je weer verder. Succes!
Thanks! Komt vast een keertje goed. Ik vertrouw er ook niet meer op. Of mijn LH was toen wel hoog, maar eitje is nirt doorgegroeid ofzo. Kan misschien ook?