Hallo, Ik wil vragen of jullie naar mijn kaartje willen kijken. Normaal gesproken zakt me temp minstens 0,2 graden op 13DPO en wordt ik de volgende dag ongesteld maar vandaag evenhoog als gister. En ik heb eigenlijk ook nooit zo'n stabiele temp gehad na me eisprong. Heb vanmorgen een test gewaagd maar is negatief. Kan het evengoed nog denken jullie dat ik zwanger ben of kan het zo zijn dat het toch nog te vroeg getest is.. Zit een dag voor NOD. Kaartje staat in mijn handtekening
Een mooi kaartje hoor! Ik zou over een paar dagen gewoon weer testen. Met welke test had je vanmorgen getest? Misschien was het niet zo een gevoelige test en blijft hij daarom negatief. Met de test van de KV 2 voor 5 euro kan je al vroeg testen. Succes!
Ik heb getest met de test van de drogisterij hier in de buurt van idyl? ja ik vroeg me af of zo'n stabiele temp ook iets erover kan zeggen en dat hij met een paar dagen elke keer 0.1 graden stijgt. Ik weet ook niet of het iets zegt hoor dat hij vandaag niet is gedaald maar omdat ik het vorige twee maanden wel precies op 13 DPO steeds een daling had wist ik al meteen dat het niet raak was. Misschien dat ik ff naar de kruidvat ga zo kan niet wachten tot morgen
Toen mijn temp zo hoog bleef was ik zwanger. Ik zou idd over paar dagen gewoon weer testen, het ziet er wel heel positief uit hoor!! succes!
Mijn temp ging ook altijd voor mijn NOD naar beneden, 1 of 2 maanden was dat niet zo,, ik helemaal blij dacht dat ik zwanger was, maar op de dag dat ik ongesteld was donderde die net zo hard weer na beneden Ik zeg dit omdat ik niet leuk voor je zou vinden als je blij gemaakt zou worden met een dode mus. Ik hoop natuurlijk dat je WEL zwanger bent! Op voor die 2 mooie strepen!
Je temperatuur is van meerdere dingen afhankelijk. Je kan ook gewoon met een hogere temperatuur ongi worden. Dus nog even afwachten, en anders gauw weer testen
Ja ik wacht nog even af. Ik zal inderdaad waarschijnlijk morgen wel ongesteld worden. Elke maand neem ik mezelf voor niet te hopen maar dan komt die NOD steeds dichter bij en krijg ik steeds meer hoop. ik zal jullie op de hoogte houden. Test van kv is ook negatief dus probeer er maar vanuit te gaan dat het klopt en ik niet zwanger ben. Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb wel ooit gehad dat mijn temp langer hoog bleef zonder zwanger te zijn en ook had ik 1x een lf van 16 dagen. Maar ondanks dat je kaartje nog niet alles zegt ziet het er wel heel mooi en hoopvol uit. Hopelijk test je gewoon wat later positief.
ja me temp van vandaag zegt inderdaad niets over of ik morgen ongesteld wordt of niet. Hoop wel dat het een goed teken is maar testen zijn negatief en zouden anders denk ik wel al postief moeten zijn dus maar op naar de volgende ronde.
Ik ken dat Fleurtje, iedere keer hoop je er natuurlijk weer op en dan word je toch ongesteld, dan neem je je voor om niet meer zo te hopen er op maar je doet het toch, het is toch ook spannend! Hoe lang ben je nu bezig? Het is iig een heel mooi kaartje, duidelijke temperatuur en afscheiding en je ei is heel duidelijk te zien.
ja het is echt erg hoe je jezelf kan opfokken. maar dacht vanmorgen echt nou weet ik het zeker ik ben zwanger want me temp is nog steeds hoog en een mooie stabiele temp na eisprong, al weet ik niet of dat iets kan betekenen. En nu weer nega testen dus mehoop weer de grond ingeboord. nou ben in april gestopt met de pil maar toen de eerste maanden eigenlijk nog niet echt begonnen. We zijn toen na een paar maanden er voor gegaan maar ik was zo onregelmatig ongesteld en dathad ik toen niet door en dacht dat ik elke keer overtijd was. Dus toen ook telkens niet goed geklust omdat ik ervan uitging gewoon een cyclus van 4 weken te hebben. dus logisch dat ik niet zwanger was. En nu ben ik 3 maanden aan het tempen en hebben we goed kunnen klussen omdat ik er toen ook achterkwam dat ik duidelijk aan me vruchtbare slijm kan zien dat ie eraan zit te komen. Dus we vinden dat we nu drie maanden echt bezig zijn met daadwerkelijk kans op zwangerschap zeg maar. maar deze maand ook niet echt goed geklust omdat ik steeds tot savonds laat moest werken en me vriend om 4 uur sochtends opstaat. (geklust de avond dat me eisprong had en drie dagen voor me eisprong, dus kans ik eigenlijk ook wel klein).
Hoezo weinig kans? 2 keer rond je eisprong geklust, je hebt in princiepe maar 1 keer nodig om zwanger te raken Zolang je temp hoog blijft heb je kans!! succes en houdt me op de hoogte hoor!
dacht dat de kans dan klein is omdat het 2 dagen ervoor de zaadcellen al niet meer leven en de avond van me eisprong waarschijnlijk te laat is want voordat ze bij het eitje aankomen deze al niet meer bevrucht kan worden, dus vandaar mijn logica haha. Ja ik ben helemaal bang om morgen te tempen, haha nog nooit gehad, bang voor een lage temp.
Zaad kan tot 6 dagen in leven blijven in je bm Dit is wel uitzonderlijk, maar 2 dagen houdt het zaad het zeker wel uit! De ideale klusdagen zijn 2 dagen voor je ei en op de dag van je ei. Ei blijft ongeveer 24 uur in leven en zaad doet er 12 uur over om bij ei te komen. Dus je hebt het goed gedaan hoor! Ik duim voor een hoge temp morgen!!!!
@Fleur, ik zie dat je ongi bent geworden . Jammer je had wel een mooi kaartje. Op naar de volgende ronde. Succes.
Nee ben nog niet ongi maar heb het alvast op me kaartje gezet want heb altijd luteale fase van 13 dus zal vandaag wel komen. Alleen me temp is gezakt naar 36,7 dus wacht me ongi rustig af.
Jij trouwens van hart gefeliciteerd met je zwangerschap. Had al vroeg positief getest zie ik. Hebben jullie lang moeten wachten. Ik heb het idee dat het nooit zal lukken bij ons. Maar moet maar wel beetje positief blijven
Ben vanmorgen ongesteld geworden. Temp was vanmorgen 36,4 dus wist al hoe laat het was. Denk zelf dat FF me eisprong een dag te vroeg heeft aangegeven want heb altijd lf van 13 en kan ook verklaren waarom temp niet 1 dag voor NOD zakte.
Ik zou zelf zeggen dat het klopt wat FF zegt, want dat is je laagste temperatuur en komt overeen met eggwhite slijm. O, en je luteale fase hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Hier ook vaak 13, maar ook wel eens 11, 12 of 14. En ik heb vele cyclussen getemperatuurd. Hoe dan ook, volgende ronde beter! Je hebt iig mooie kaartjes zo, als je om de dag kan klussen aankomende maand heb je een goede kans