Heb net FF ontdekt, heb een kaartje ingevuld tot op heden: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2009-06-27 Hoop dat jullie met mij mee kunnen denken! Wanneer zou ik evt kunnen gaan testen? Groetjes Lide
Als ik op de link klik krijg ik mijn eigen kaartje te zien. Je moet, voor de goede link, naar Sharing gaan dan naar Homepage Setup en dan zie je bovenin het balkje de goede link staan! Ben benieuwd!
Loutjelou, Bedankt voor de tip! Zo wel te lezen voor iedereen? De laatste temp is wel nadat ik laat naar bed ben gegaan de vorige avond, wel op dezelfde tijd getemperatuurd. http://www.fertilityfriend.com/ttc/homepage_module.php Groetjes Lide
Ja, nu zien we het... Mooi kaartje, maar wanneer is jouw NOD? Ik zou pas testen op NOD of 1 dag later, maar dat is heel persoonlijk.... Succes, ik hoop dat t raak is!! Laat het even weten!!
Zo, je kaartje ziet er tot nu toe goed uit hoor!!! Wanneer is je NOD en wanneer wil je gaan testen? En hoe lang zijn jullie bezig?
In principe kan je morgen of overmorgen testen meis, maar hoe langer je kan wachten hoe beter! liefs en succes!
Dank jullie voor de reacties!!! Mijn NOD is wat lastig, vorige cyclus was 24 dagen, die ervoor 26, die ervoo 26 en die daarvoor 28. Kan er dus geen pijl op trekken haha
Spannend he.....ik hoop dat t raak is... Maar dit is je eerste kaartje, toch? Dus eigenlijk weet je nog niet wat je temp doet als je NOD eraan komt.... Je kaartje ziet er zeker mooi uit, maar dat is nog geen garantie...sorry, ik wil zeker niet negatief doen ....Maar mijn kaartje, vorige maand, zag er ook goed uit, tot 2 dagen voor NOD, langzame daling..... En nogmaals, ik hoop t echt voor jou dat dit kaartje jouw zwangerschapskaartje wordt en dat je het kunt plaatsen onder de topic: zwangerschapskaartjes! Heb je dan nog geen gevoel dat het wel eens raak kan zijn? Of andere "vage" klachten?
Sim, Klopt, ik weet nog helemaal niet goed wat mijn temp doet! Vandaag iig 36.9 gebleven, nog steeds niet ongesteld! Heb sinds mijn menstruatie wel enorm gevoelige en harde/grote borsten, meer dan normaal. Maar goed, weet hoe snel je geneigd bent dingen te misinterpreteren. Morgen ga ik testen!