Ik zit erover te denken komende cyclus te gaan temperaturen. Stiekem hoop ik dat het niet nodig is, maar tot nu toe geven de testen steeds niet-zwanger aan hoewel ik ondertussen wel overtijd ben... Maar ik ben een slechte slaper. Ik kan best wel elke ochtend op hetzelfde tijdstip een wekker zetten. En ik kan ook best wel elke avond rond hetzelfde tijdstip op bed gaan liggen. Maar wanneer ik in slaap val, tja... daar heb ik weinig invloed op. Soms val ik om 0.30 uur in slaap maar tot 5.00 wakker blijven is bij mij iets wat ook best wel eens gebeurd. Er zit niet echt regelmaat in. Meestal wisselt het tussen 0.30 uur en 3.00 uur, is dit verschil al te groot? Heeft het zin om te gaan temperaturen? Ik vind het namelijk best wel ingrijpend, elke dag wekker zetten om te temperaturen, en ik wil het niet doen als ik van te voren al weet dat het geen zin heeft. Dus wat denken jullie? Poging wagen of heeft het niet zoveel zin?
ik dacht een keer gelezen te hebben dat je minimaal 4 uur slaap gehad moet hebben om een betrouwbare temp te hebben. en het liefst elke nacht een beetje hetzelfde aantal uren slaap... maar ik zou het eens een cyclus proberen of je je ei kan vinden... of je kan ovu testjes proberen misschien
Ik temperatuur ook en heb een kindje van net 1 jaar. Die eigenlijk elke nacht in de weer is, toch vind ik elke cyclus mn ei met ff