Hey meiden, Ik ben ondertussen een ervaren temper zeg maar, temp al vanaf juli 2009 namelijk Maar dit is de eerste keer dat mijn temp mooi hoog blijft, 8DPO vandaag, en ik begin te bloeden! Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn in combinatie met mijn temp kaartje, wnat ik ben echt ff de weg kwijt nu :S 2a8d20 Ovulation Charts
Nee, het is niet zo veel als normaal, net ff weer gekeken, nu alleen nog iets bruinig alleen met afvegen. Het was echt alleen ff met de 1e keer naar t toilet gaan, nat voor ik dit hier poste dat ik echt helder rood bloed verloor...
Ja, dat heb ik wel eens gelezen, naja we zien wel wat mn temp morgen ochtend doet. Voor t zelfde geld is hij morgen ochtend flink gedaald en ben ik echt ongi.
Oeh spannend Flippo! Als het alleen bij dit bloedverlies blijft kan het wel eens een goed teken zijn!
Temp vanmorgen gestegen naar 37,2! Bloeden is na die ene keer gestopt, alleen nog iets bruin verlies.
Bruin is weer terug met wat donker bloed dus het zal hier wel snel game-over zijn, temp is nog wel hoog maar zal morgen wel zakken denk ik.
Je kaartje ziet er veelbelovend uit en het bruinverlies kan zeker op een innesteling duiden. Spannend! Heb je stiekem al een testje gedaan of heb je je tot nu toe in kunnen houden?
Ik heb me nog netjes in kunnen houden met testen, geen zin in weer een teleurstelling dus ik wacht netjes tot na mn NOD