Oh my God! Pijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi..
    Mijn klusdagen zijn net een paar dagen geleden geweest en nu; oh my god! :confused:
    Ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn rechter eierstok. Tenminste ik denk dat het mijn eierstok is. Of het is mijn blinde darm.. maar jemigde pemig, het is niet best hoor. Ik kan niet eens meer rechtop staan! Het is net of er iemand een dikke breinaald in steekt. En continu een stekende pijn en het straalt uit naar mijn rug.. Echt een felle pijn daaro.
    auwauwauwauwauwauw. Wie heeft dit ook eens gehad?
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou nee, ikke niet hoor. Lijkt me ook niet echt 'normaal' eerlijk gezegd! Hoe is t nu?
     
  3. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb tijdens mijn ovulatie wel veel pijn in mijn beide eierstokken, om de beurt. Ik heb pijn met gaan zitten, traplopen en vrijen. Maar ik heb nooit zo'n pijn gehad dat ik niet meer rechtop kon staan. Gaat het wel goed...?
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lijkt wel op blaasontsteking
     
  5. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    dankjullie wel voor de reacties! het gaat nog ja, maar die eierstok is de boosdoener. ik heb vanaf de eisprong al zo'n pijn in de beide eierstokken, zeg maar menstruatiepijn. En nu zette het vandaag ontzettend door in de rechter eierstok. Echt verschrikkelijk! Alleen de rechter dus.
    Heel vreemd, ben al bang dat het eitje daar ergens blijft hangen! waaaahhh
     
  6. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wow dat heb ik ook!
    Dacht eerst blindedarm ontsteking ofzo maar pijn is niet zo heftig.
    Weet niet wat het is maar laten we hopen op een goed teken.
    Ik kan het je over een dag of 10 wel vertellen denk ik.
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Laten we hopen op n goed teken dan hè?! :) ;)
     
  8. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja zo is het bij mij ook! Ik hoop dat het zo is! Heb gelezen dat het wel positief kan zijn! Het gaat nu goed, heb ik een flinke paracetamol genomen en het klaart al op!
    Groetjes Jeldou
     
  9. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Laten we dat maar hopen dan :)
    Afgelopen keren wel buikpijn gehad maar nu echt steken (zoals blinde darm ontsteking alleen dan wat minder erg).
    Moet zeggen dat ik wel beetje zenuwachtig ben..... Zal het deze keer dan wel raak zijn. Zie dat jij over 10 dagen kan testen, ik over 7. Dus ben benieuwd!
     
  10. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he bd81!
    Ja we gaan leuk gelijk op! Ik dacht ook aan een blindedarmontsteking! Mijn moeder vond al dat ik nog maar even naar dokter moest gaan!
    Maar het gaat nu wel weer!
    Jij bent ook nog niet zo lang bezig! ( tenminste.. lang genoeg!) hahaha.
    Ik ben met mijn officiele 2e ronde bezig! ( eigenlijk 3e, maar de 1e was voor de ontpilling dus die telt niet mee!
    Heb ook weer last van mijn borsten, zijn errug gevoelig. Maar ja, we moeten niet te hard van stapel lopen! ;)
     
  11. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Raar het dat we alletwee hetzelfde voelen hahaha.

    Dit is de 4e ronde voor mij.
    4 is normaal mijn geluksgetal, dus wie weet :)

    Voor de rest heb ik (nog) nergens last van, maar wat niet is kan nog komen (of niet natuurlijk).
    We moeten nog afwachten... helaas.....

    Hou me op de hoogte!
     
  12. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb blinde darmonsteking gehad, geloof me....

    Dan zat je niet achter de pc ;)
     
  13. Niet meer actief

    Ik hoop voor jullie dat het een goed teken is
    k heb zelf ook wel pijn in mijn buik ij de rechter eierstok maar niet zo hevig dat ik niet meer kan lopen.

    Misschien is het verstandig om over een paar dagen als je nog last hebt even contact te nemen met je huisarts.

    veel succes en ik duim voor jullie
     
  14. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zoals ik al zei is het nie zo erg als een blinde darm ontsteking (I know how that feels :( ) maar het lijkt er wel een beetje op.
    Moet zeggen dat het inmiddels al wat lager en naar het midden is gegaan.
    Vandaag ook weer meer afscheiding dan gister. Laten we hopen dat het ergens goed voor is :)
     
  15. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hoihoi! Bij mij is het ook naar het midden gegaan! Waaww wat raar! En nog steeds die lage rugpijn erachter! spannend!
     
  16. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Heb geen rugpijn, maar wel nog steeds steken / pijn in mijn buik. Onderin (wel aan de rechterkant) maar is inmiddels wel richting schaamstreek aan het trekken.
    Hahaha wat zitten we toch weer raar in elkaar he :)
     
  17. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook steken rechts in mn zij.
    dacht al aan ontsteking van de nieren ofzo maar huisarts geweest gister, hij zegt niks aan de hand.
    en ook ik heb ontzettend gevoelige borsten, heel pijnlijk.
    heb dit nog nooit gehad
     
  18. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Heb vandaag ook beetje last van stijve rug. En heb vanaf vanmiddag al wat meer ongi pijn...... Wat zou het zijn zwanger of ongi?
    OOOOHhhhh hou het bijna niet meer :)
    WIL HET WETEN!
    Als ik maar weet waar ik aan toe ben dan kan ik weer ff rustig verder....
    Pffff Vinden jullie dat ook allemaal zo frustrerend?
     
  19. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja je moet veeeel te lang wachten om te weten of het deze keer raak is! Ik moet nog langer als jou wachten! VRESELIJK!
    Ik heb ook nog eens vakantie dus ben er weer veel mee bezig.. moet niet, gewoon doorgaan!
    Groetjes!
     
  20. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    ik heb ook elke keer ontzettende pijn. Eerst een beetje pijn aan een kant en de dag dat mijn ov-test positief is , is het echt heel erg. De vorige keer trok het door naar mijn rug en maag. Deze keer leek het net alsof er een darm op klappen stond. En ik dacht eigenlijk dat ik mijn ei gemist had, na 10 dagen testen nog geen positief testje. Maar toen kwam de bekende pijn opeens 3 dagen geleden met gister echt hele erge pijn. Vanmorgen teste ik positief op dag 26! Dus ja hier ook duidelijke pijn voor mijn ei!
    bar
     

Deel Deze Pagina