dit is de 2e ronde dat ik temp. Ik heb een korte LF van 9 dagen. Ik zat gisteren op dag 6 en had 's ochtends een temp. van 36,1. Gisteravond was ik op de bank in slaap gevallen, toen ik wakker werd heb ik nog wat spullen opgeruimd en zo, tanden gepoetst je kent het wel. En toen naar boven en naar bed, toen ik er seconden in lag dacht ik: laat ik eens voor de gein mijn temp. meten. Mijn temp. was 35,7 ik snapte er helemaal niks van en maakte me een beetje zorgen. Vanmorgen dus weer op hetzelfde tijdstip als altijd gemten en nu was hij 36,2 dus dat een kleine opluchting. Maar hoe kan het nou dat mijn temp. gisteravond dan zo laag was? dit is mijn temp. kaartje
geen idee! mijn temp is 's avonds altijd hoger dan de volgende ochtend! heb je lang geslapen op de bank? liefs rebbel
Nee 3 kwartier ongeveer. Ja ik ga er ook vanuit dat je temp. s avonds hoger is dan 's ochtends. Ik heb een paar weken geleden eens midden op de dag gemeten en toen was hij 0,5 graden hoger dan 's ochtends.
zowiezo komt dag 6 en 7 niet overeen met de temp die je schrijft en die te zien is op je kaartje. of is dit je eerste kaartje?
Ik temp. altijd 's ochtends, de temperaturen die je dus op mijn schema ziet zijn allemaal 's ochtends gedaan. Gisteravond heb ik voor de gein een keer die thermometer gebruikt om te kijken hoe hoog hij zou zijn, vandaar dat hij niet op dat lijstje staat.
@ Talulah: balen van het rood. Wat misschien ook een reden kan zijn voor de lage temp, als je tenminste onder je tong hebt gemeten, is dat je net je tanden had gepoetst met koud water (neem ik aan ) Daar gaat de temp in je mond ook van omlaag. Maar helaas is dat misschien niet de belangrijkste reden van de lage temp...