Hallo Allemaal Ik temperatuur vanaf vorige maand en na veel vragen ben ik inmiddels wat wijzer geworden van het lezen van de kaarten maar nu ben heb ik een kaartje waarvan ik denk snap er niks meer van ..ik snap niks van de kruis die FF heeft geplaatst graag jullie mening groet angela 48c66e Ovulation charts on FertilityFriend.com
Lastig... ik kan hier niet heel duidelijk een eisprong uithalen. Ik ben benieuwd wat ff doet als je de komende dagen je temperatuur invult. Ik heb zelf eigenlijk het gevoel dat je eisprong nog moet komen. Je vorige cyclus was ook veel langer zie ik... Ik kan je helaas niet veel wijzer maken.
Ja dat idee heb ik ook vorige cyclus pas rond dag 30 dus ik had zoiets van huh nu al dat kan niet hahaha heb ook nog geen symptomen gehad vorige maand voelde ik echt de eisprong en de ovulatietest knalde..maar ben blij dat jij hetzelfde idee had..ff afwachten dus
Nee je hebt geen eisprong gehad, FF is in de war omdat je temp nogal wisselt. Daarom is het ook een stippelkruis.