Ik heb dus best iets vreemd mee gemaakt. Willen jullie even meekijken? Ik gebruik altijd de CB smiley ovulatietesten. Ik heb weleens een positieve ovulatietest op cd 7 gehad waardoor ik meteen start met testen na het stoppen van me periode. Op CD 10 deze cyclus heb ik zoals gewoonlijk weer in de ochtend getest en ik zag dat het streepje bijna positief maar geen smiley. Ik dacht dan zal die vanavond wel positief zijn. In de avond bleef het streepje nog steeds bijna positief zichtbaar maar nog steeds geen smiley. Dan zal die vast morgenochtend wel positief zijn dacht ik maar de volgende ochtend was de ovulatietest nog steeds negatief en het streepje was niet meer zo duidelijk als de dag ervoor. Gewoon super negatief. FF geeft wel aan dat mijn temperatuur omhoog is gegaan en dat is het nog steeds. Ik ben niet ziek, temperatuur al zo lang en op vaste tijdstip. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik ben daarna door gaan testen maar nog steeds negatieve ovulatietesten. Is mijn eisprong toch geweest op CD 10?? Want als dat zo is vind ik het vreemd. Dan zou ik dus wel een hele korte LH piek hebben gehad. Het gekke is dat de testen altijd langzaam weer negatief worden, maar op cd 11 was de test ineens spierwit! Ik hoop dat jullie me nog kunnen volgen maar ik begrijp hier dus geen pepernoot van..
Ik zie nog geen eisprong in je kaartje. Een stijging van 0.1 moet je als reguliere schommeling zien Rustig doortesten. Hopelijk komt je eisprong snel
Dank je wel voor je bericht @RoGiJuLi vandaag toch de 37.0 dus me temp blijft wel hoog ik vraag me af wat ie morgen doet..
Nee nog steeds geen lh piek althans dat denk ik. Op CD 10 (ochtend) was de test echt bijna positief maar geen smiley. In de avond hetzelfde. Volgende dag (ochtend) was de streep veel minder zichtbaar. Ik denk dat de lh piek wel is geweest maar dan zou dit op cd 10 tussen 8 uur s'ochtends en 8 uur s'avonds geweest moeten zijn maar dat kan toch niet?
Als je bekend bent met vroege eisprong/korte cycli kan een lh piek op cd 10 wel. Gezien je tempen vanaf cd 12, zou je eisprong dan op cd 11 zijn geweest met dan een slow rise op dag 12 en 13. Hoe was je temp vandaag?
Ik ben de laatste tijd wel bekend met positieve testen op cd 10 en 11. Mijn temp was vandaag 37.1. Nu moet ik wel zeggen dat ik het bloedheet vannacht had, me partner had de verwarming op hoog staan maar dan nog denk ik dat het zoveel niet had uitgemaakt. Ik vraag me alleen af hoe ik een positieve test kon missen in 1 dag? Dit is me echt nog nooit gebeurt..
Dat denk ik ook, wow wel heel bijzonder hoor.. denk dat die piek maar echt een paar uurtjes geduurd heeft.. ik ga het de volgende keer beter in de gaten houden..