Wil iemand met mij mee kijken... heb ik nu een ei gehad of niet? ik heb afgelopen weekend licht rose verlies gehad en mijn temp is daarna iets omhoog gegaan... Dit mijn eerste keer dat ik een temp lijtje bij houdt, in het begin van de lijst heb ik griep gehad zoals je kan zien dus daar is de temp zoiezo onbetrouwbaar... Maar is er iemand die er meer van af weet en mij kan helpen hiermee? Ik hoor het graag! Liefs Miekie
Hoi! Volgens mij heb jij je eitje op 6 nov gehad. Kaartje is een beetje moeilijk te lezen maar met veel vergroten denk ik te zien dat je van vrijdag op zaterdag een verhoging van 0.2+ celcius hebt gehad = eisprong. Succes verder!
Hi Mieke, Normal gebruik ik ovulatietesten maar wil ook gaan tempen. zou je mij kunnen vertellen hoe het werkt? (sorry als dit een domme vraag is). Alvast bedankt!
het tempen is niet zo moeilijk.. je tempt elke ochtend GELIJK wanneer je wakker bent dus voordat je opstaat. en het liefst elke ochtend op hetzelfde tijdstip. voor je eisprong heb je een bassale temp die is laag. wanneer je eisprongs is geweest stijgt je temp na maximaal 2 dagen met minimaal 0.3 en dat moet ook minimaal zo 3 dagen aanhouden dan kan je er van uit gaan dat je je eisprong hebt gehad. als je een beetje goed in engels bent dan kan je jetemp invulle op fertilityfriend.com en anders heb je in het nederlands menstruatiekalender.net.. het geeft bij bijde programma's aan wanneer je je eisprong het gehad aan je temp en aan bijvoorbeeld je afscheiding. dat kan je optioneel invullen. hoop dat het zo duidelijk is en trouwens domme vragen bestaan niet Liefs xx