de vraag zegt het al, wat vinden jullie van mij temp-kaartje? Dit is de eerste ronde met Clomid voor mij en ik vraag me gewoon af hoe jullie het eruit vinden zien. Ben nog niet ongesteld en weet ook niet precies wanneer ik dat moet worden
Hoi Skatjuh! Wat ik vind van je kaartje, komt ie: Allereerst heb je een blauw kruis, oftewel, die heb je zelf geplaatst. Hoe weet je dat je op die dag een eisprong hebt gehad? Heb je ovutesten gedaan of hebben ze follikelmetingen gedaan? Je hebt een lastig kaartje, omdat je temp vóór je ei ook al zo hoog is. Maar kijkend naar je tempverloop zou ik zeggen dat je een eisprong hebt gehad op CD 20. In dat geval zit je nu pas op 11 DPO en kan het nog alle kanten op. Als je daadwerkelijk op CD 15 een ei hebt gehad zoals je kruis zegt, dan ziet het er goed uit en kun je zeker een testje wagen. Heb je al klachtjes? Merk je dat er iets anders is aan je lichaam? Toen ik zwanger was, voelde ik het verschil wel, maar dat gevoel kwam pas heel laat, pas op 12 à 13 DPO. Veel succes, hoop dat het raak mag zijn voor je!
ik heb het kruis idd zelf geplaatst. Ik heb geen fm gehad maar volgens de gyn heb ik op dag 14-15 mijn ei gehad. Dit is ook aangetoond aan de hand van bloeduitslagen. Volgens FF had ik mijn ei gehad op cd 20 maar ik heb hem veranderd om wat de gyn me vertelde. Ik voel me wel anders als normaal, kan niet precies uitleggen hoe maar ik zal mijn best doen. Ik heb constant een ongesteldheidsbuikpijn, echt al dagen lang. Normaal gesproken heb ik dit alleen als ik ongesteld ben. Ik heb een soort trilling in mijn buik net naast mijn navel, echt een heel raar gevoel. En ongelooflijke pijn in mijn rug bij alles wat ik doe.
ik heb dinsdagavond getest en die was negatief, heb net met mijn man overlegd en afgesproken dat we zondag gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Aha, dat is safer, nog ff wachten dus. Ik wens je heel veel succes met wachten, maar bovenal met de test!