Iemand enig idee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 078mama, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik hoop dat iemand enig idee heeft waar mijn lichaam mee bezig is! Ik ga proberen het kort te houden. Ik heb in maart een miskraam gehad maar mijn cyclus is daar eigenlijk maar iets van 2 maanden van van slag geweest dus sinds een maand of 3 gaat het weer gewoon 28 of 29 dagen. Afgelopen woensdag was mijn NOD en de maandag en dinsdag ervoor had ik licht positieve testen (k2v5). Woensdag op NOD een digitale met indicator gedaan en daar stond ineens NIET ZWANGER. Dus ik dacht, dan komt mijn menstruatie er nu aan of op donderdag. Vandaag is het maandag en nog niets te zien! Vanmorgen een CB+ gedaan en die is negatief. Ik heb al sinds die woensdag (NOD) lichte krampen en voor de rest voel ik me gewoon niet zo lekker. Ben moe, hangerig, enz enz. Ik heb natuurlijk door de testen wel zekerheid dat ik niet zwanger ben maar het is allemaal zo raar! Dus als iemand een gouden tip heeft...

Ik voel trouwens mijn ei heel goed en die was gewoon netjes 14 dagen na mijn laatste menstruatie.

2. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Misschien een vmk?? Je hebt tenslotte wel een positieve test gehad...

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lastig te zeggen... die symptomen die je opnoemt die zouden kunnen komen doordat je hcg aanmaakt, maar dat is niet het geval want anders was je test wel positief geweest. Ik zou nog een paar dagen afwachten en dan weer testen.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Elie, ik hoop natuurlijk dat je ongelijk hebt maar ik heb zelf ook dat idee.

Debby, het vermoeide gevoel komt helemaal overeen met mijn zwangerschap van mijn dochter. Daarom is het ook zo raar dat ik toch negatief test. Maar denk je dat het nog kan om zo lang na NOD positief te testen?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Niemand meer een idee?

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meid,

Wat vervelend zeg die onzekerheid!! Het enige wat ik kan bedenken (maar wat niet zo leuk is) is dat er misschien heel kort een zwangerschap is geweest die niet goed is gegaan en nu niet wil afkomen. Maar omdat het zo vroeg is zou je dat niet verwachten.
    Misschien nog een paar daagjes wachten en anders ff de huisarts bellen? Dit is natuurlijk wel raar.

Liefs Nen

(ps. mijn test was negatief en mijn ongi begint te komen..)

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat meen je niet! Ik had goede hoop dat het toch goed zou gaan bij je. Wat naar allemaal. Ik hoop dat de volgende poging wel succesvol is.

Wat jij zegt zou wel een optie kunnen zijn. In dat geval wacht ik nog even tot vrijdag denk ik en als er dan nog niets is bel ik de ha of gyn even. Je hoopt natuurlijk op een late ei sprong ofzo maar die voelde ik toch best goed dus lijkt me dat onmogelijk. En 4 dagen na NOD nog negatief testen terwijl je zwanger bent lijkt me ook apart dus het moet wel zoiets zijn. pfffff wat een gedoe!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tja, ik had zelf ook wel op iets anders gehoopt. 2 van die megafollikels, goed slijmvlies, genoeg geklust. Maar blijkbaar was dat niet genoeg.
    Er zijn genoeg vrouwen die pas laat positief testen. Maar doordat je al eens een vrij duidelijk streepje hebt gehad deze cyclus, lijkt de kans me wel klein helaas. Ik vond het niet een streepje voor een valse test, want hij was vrij duidelijk! Maar het zou prachtig zijn als je toch nog een vette test komt showen over een paar dagen :)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja maar als je laat positief test dan maak je ook laat hcg aan (anders zou de test het wel eerder oppikken) en zou je ook later moe zijn...
    Als het zo blijft, desnoods bloed laten prikken bij de huisarts. Het kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat de kans klein is...

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Nen, de omstandigheden waren dus goed voor je. Ik hoop dat het in ieder geval een goede voorbode is voor de volgende ronde. Het zit er in ieder geval in dat het mee zit.

Debby, ik acht de kans ook wel heel erg klein hoor. Mijn gevoel is dat het voor NOD al mis is gegaan en nu nog niet loskomt. Ik hoop maar dat dit wel snel gaat gebeuren en anders ga ik toch maar even de huisarts om advies vragen.

Het is dacht ik alleen niet echt gebruikelijk dat als het voor NOD al mis gaat dat het niet gelijk los komt en dat vind ik wel heel apart.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meid,

Is er al iets van ongi? Hopelijk komt het binnenkort en hoef je niet naar de huisarts.

Deel Deze Pagina