Kan nog met je miskraam te maken hebben. Of je bent zwanger en test nog te vroeg. Heb je wel je ei kunnen spotten?
Hou je je temp bij op fertilityfriend? Dat kijkt voor ons iets makkelijker! Wel heel vervelend dat je overtijd bent zonder een positieve test!
Oke, maar heb je wel een duidelijke eisprong kunnen ontdekken? Dus dat hij zonder twijfel is geweest op de dag dat je denkt? Kan het niet zo zijn dat je eisprong later was? Misschien maak je pas laat HCG aan en kun je het over een paar dagen nog een keer proberen?
met temp is weer om hoog gegaan! nu is hij 38.1 te vaag voor worden! en me borsten zijn een cub maat groter! me vriend zag dat smorgens is eens! ik moets er vroeg uit had een vroege dienst! eerst wat hij zei jeeetje sgat je borsten zijn groter! lighte ongie krampjes ma de duivel nog nergens in zicht. dit is echt gewoon te vreemd
Klinkt goed, misschien morgen of overmorgen nog een testje wagen? Misschien had je woensdag nog niet genoeg HCG? Succes, ik hoop dat je alsnog positief test!
jah wordt echt spanned. heel me lichaam voel ik anders doen! mensen denken dat ik ziek aan het worden ben ma dan voel ik me heeel anders! vooral dat ik niet snel ziek wordt. * temp is hoog. *hoofdpijn. *borst op geblazen. *ongi krampjes. en verders ben ik vandaag te blij voor worden hahah
Ik heb hetzelfde! Morgenochtend opnieuw testen! Hoofdpijn en vanmorgen lage rugpijn.. Oja, geen devils en wel slijm, heb ik nooit rond deze tijd! Afwachten...