temp laag, geen ongi

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by boesje, Jan 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Beste vk

Ik ben inmiddels 2,5 jaar bezig zwanger te worden. In mei 2010 ben ik spontaan zwanger geworden maar dit eindigde in een mk.
    Nu had ik voor de mk altijd een lf van 14. Zodra er een tempdip kwam werd ik dezelfde dag ongesteld.
    Na de mk ben ik weer regelmatig nl, 27-34-28 en nu zit ik op dag 30.
    Wat ik raar vind en niet begrijp is dat eergister een tempdaling was, gister nog erger en vandaag weer omhoog.
    Nog niet ongesteld. Ik heb geen test gedaan omdat de tempdaling mij genoeg zei. Mijn vraag is eigenlijk: Hoe kan mijn lf na de miskraam van 14 naar 16 zijn gegaan? En hoe kan het dat mijn temp vandaag weer hoger is?

Alvast bedankt...

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Boesje,

doordat je lichaam in aanraking is geweest met zwangerschaphormonen zien we wel vaker dat de cyclus daarna veranderd en wat onregelmatig kan zijn. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar dat het vaak gebeurt weet ik wel. Dit zou je eens aan de gyn kunnen vragen of aan de HA. En waarom je temp vandaag weer hoger is? Het zou kunnen dat je misschien stiekem zwanger bent en je daarom een tempstijging hebt. Je zou eens kunnen testen voor jezelf. Maar het kan ook zijn dat er een griepje/virusje aankomt bv. Het blijft dus afwachten.

Groetjes Brigitte

Share This Page